וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מדווחת מניו יורק

שירות וואלה! סלבס | צילום: מתוך עמוד הטוויטר של בר רפאלי

4.10.2011 / 8:54

תמיד תהיתם מה בר רפאלי עושה בניכר? ובכן, מתברר שלא ממש צריך לרדוף אחריה ברחובות מנהטן כדי להתעדכן: לוח הזמנים של בר כולל מני-פדי, שופינג וצילומים נוצצים. וואלה! סלבס ירוקה

מיד אחרי שחגגה עם פייר סרקוזי בפריז, זינקה בתחילת השבוע בר רפאלי על מטוס לטובת מספר ימים של ביזנס אנד פלז'ר בניו יורק והודיעה למעריציה בטוויטר: "בדרך לניו יורק, הדקו את חגורות הבטיחות, סוף סוף יהיה לי קצת זמן לקרוא את הספר שלי. שמחה מאד לכבות את הנייד שלי לכמה שעות. אל תעלבו". זה בסדר חומד, לא נעלבנו.

יממה אחרי שנחתה בתפוח הגדול הדוגמנית כבר החליטה שהיא צריכה לצאת לטייל בעיר. אז היא עלתה על ג'ינס, טי שירט וסריג קטן ויצאה לרחוב. אממה, הגשם, העובדה שרפאלי מסתובבת בלי מטרייה וזה שאף מונית לא טרחה לעצור (או לעבור) באותו הזמן, גרמו לפצצה בלונדינית לצ'פר את עצמה בסשן מני-פדי מענג. בזמן שהמניקוריסטית עשתה לה פוליש בבהונות, בר החליטה להנציח את המאורע ולדווח עליו לקהל העוקבים שלה. כמה שעות אחרי, הדוגמנית כבר הצליחה לעצור מונית ושיגרה את עצמה למסע שופינג. על הכוונת: לא תיקים ונעליים, כמצופה, אלא דווקא תקליטים ישנים ומרגשים. מתברר שהתקליטים היו כל כך מרגשים עד שהדוגמנית החליטה שהיא חייבת להנציח אותם בתמונה פלאס הסבר: "חנות תקליטים ישנה באיסט ויליג'. מגניב!". לא, את.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יום חג לחובבי הרגליים. הבהונות המלכותיות של רפאלי/מערכת וואלה, צילום מסך

רגע לפני שהיא מתמסרת למצלמות של אנשי ה"ספורטס אילוסטרייטד" לטובת הגיליון הקרוב, רפאלי עברה במשרדי הסוכנות שלה, לא לפני שעדכנה כי השעון המעורר הזניק אותה מהמיטה בחלק הכי טוב של החלום. האמ, זה היה במקרה על ליאו? כשהגיעה זאת למשרד, היא מצאה שם על השולחן את לוח השנה על שערו היא מתנוססת במלוא הדרה. ברור שהיא לקחה אותו וגם הנציחה בסלולארי כדי שיהיה מה להראות לחברים בארץ: "תראו מה מצאתי על שולחן במשרד", היא כתבה, "הייתי חייבת לגנוב את זה. סורי!".

הדבר היחיד שוואלה! סלבס גנבה פעם היה זמן מסך ממאיה בוסקילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שופינג מסוג אחר. רפאלי מתחדשת/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ידיים דביקות. בר בוזזת/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully