וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונינה ומור נזרקות מהוילה

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

11.9.2011 / 22:43

הן לא דרמטיות כמו אתי, לא שחקניות כמו אורטל ולא מקובלות כמו קרן, ולכן - שבועיים וחצי בוילת "הדור הבא 24/7" הספיקו לונינה ומור לפני שאמרו 'ביוש' למיליון. וואלה! סלבס נטושה

ונינה סטרוסוויאצקי, הרקדנית עם השם הכי שובר-שיניים בטלוויזיה ומור בן עמי, המכווינה הרוחנית (תהרגו אותנו, עדיין לא הבנו מה זה) נאלצו אתמול להיפרד מהחלומות על גב, איתן או המיליון ולעזוב את וילת "הדור הבא 24/7".

ההדחה הכפולה והדרמטית התרחשה אחרי שהקהל החליט להעמיד להדחה את ונינה, ליהי, חן, מור ואתי חזן, שרק יום קודם איימה לעזוב את הוילה, אחרי שגילתה במסגרת משימת החסינות, מה באמת חושבים עליה בבית. לבנים ניתנו 8 דקות בגן עדן כדי להתייעץ, וכשחזרו לסלון - איתן החליט להחזיר את ליהי, גב בחר בחן, ושניהם ביחד החזירו את אתי חזן, חרף יללותיה.

מור, להזכירכם, הייתה חזק בעניין של גב ואפילו יצאה איתו לדייט בהופעה של מארק רונסון, אבל הוא לא נתן לה סיכוי. "התמונה הייתה מאוד בהירה והסיטואציה הייתה ברורה", פרשה מור את ההתנהגות שלו אחרי ההדחה. "לא היה מקום למשהו מעבר וזה בסדר. הוא לא פרס, הוא בסך הכל בן אדם". צודקת.

ונינה, לעומתה, לא הסתירה את אכזבתה. "באתי עם מחשבות על גב, כי איתן היה תפוס, אבל כשהגעתי הבנתי שדברים שרואים משם לא רואים מכאן. הוא לא הבחור שחשבתי שהוא... הוא טיפוס שמסתגר בתוך עצמו ולא נותן הזדמנויות". אאוץ'.

וואלה! סלבס תמיד נותנת הזדמנות שנייה לאהבה.

מור בן עמי, ונינה סטרוסוויאצקי. שוקה כהן
אז יאללה בי. ונינה ומור/שוקה כהן
ונינה סטרוסוויאצקי. שוקה כהן
מי צריך בכלל את גב?/שוקה כהן
מור בן עמי. שוקה כהן
ושאיתן יישאר עם הבלונדה שלו/שוקה כהן
ונינה סטרוסוויאצקי. שוקה כהן
אני רק חתולה ליד גדר/שוקה כהן
מור בן עמי, ונינה סטרוסוויאצקי. שוקה כהן
והמעריצים כבר מחכים/שוקה כהן
ונינה סטרוסוויאצקי. שוקה כהן
נתראה בהשקות/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully