וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי חזן עוזבת את הוילה?

וואלה! סלבס | ספק: ערוץ 10

11.9.2011 / 16:10

איתן אורבך בשוק: אתי חזן, האישה, האגדה והגבות יללה בסוף השבוע כי היא רוצה לעזוב את בית "הדור הבא 24/7", ולא אכפת לה להשאיר את יוני מאחור. וואלה! סלבס בחרדת נטישה

הדור הבא 24/7

הדיירים בוילת "הדור הבא 24/7" לא האמינו שזה קורה להם: אתי חזן, AKA ג'יזל הטבריינית, איימה בסוף השבוע כי היא רוצה לעזוב את הבית, ולא להישאר עד הגמר.

הבקשה של אתי לעזוב את הוילה הגיעה אחרי סוף שבוע סוער במיוחד. הוא התחיל עם מיחושים בבטן, שגרמו לחזן להאמין שהיא סובלת מאפנדציט, מה שהתברר כחשש שווא אחרי טיול קטן לבית החולים "וולפסון", בהמשך השתתפו אתי והדיירים במשימת חסינות במהלכה היו צריכים להצביע על הדייר הכי סכסכן בבית. באופן לא מפתיע, שמה של אתי הוביל, מה שגם לברזים המפורסמים להיפתח ולא להיסגר, גם לא אחרי שיחות הרגעה ממושכות עם יוני. תוסיפו לכל זה את השיחה הקשה שאיתן ניהל עם הגברת (בה הוא הסביר למה לא מגיע לה להיות בגמר), ותבינו למה זה פשוט לא היה הוויקאנד של אתי חזן.

מיד אחרי המשימה ביום שישי, שלחה אתי הודעת סמס להפקה בה היא מבקשת לצאת מהוילה. למזלנו, היא נלקחה לשיחה עם השרינקית שאחריה החליטה בכל זאת להישאר עוד קצת. עד הקרייסס הבא.

וואלה! סלבס תמיד מרגישה בקרייסס.

צפו בשידורים חיים מסביב לשעון
בואו להיות חברים של "הדור הבא 24/7" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully