וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון או פאסון: השמלה של בר רפאלי

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

11.9.2011 / 8:32

טוב שהיו לה יומיים לנוח בישראל, כי בר רפאלי ממשיכה להתרוצץ מסביב לעולם. אז לידיעת הנסיך הארי: עכשיו היא עושה שטיחים אדומים בניו יורק. וואלה! סלבס ממריאה

קשה, קשה להיות בר רפאלי. לא רק שהנסיך הארי רודף אחרייך, כשכבר יש לך רק יומיים לנוח בבית (אם אתם קוראים לצילומי "פוקס" עם נועם טור מנוחה), הם גם עוברים מהר והופ, את שוב פעם בדיוטי פרי. ביום שישי נצפתה הסנסציה הבלונדינית בניו יורק בערב הגאלה של תערוכת הרטרספקטיבה לאמן ריצ'ארד המבלטון בעיר. היא לבשה שמלה של ארמאני, ובניגוד לבחירות הרגילות של מיז רפאלי - הפעם היא הלכה על שמלה שיורדת הרבה עד מתחת לברכיים. מה אתם אומרים, פאסון או אסון?

בר רפאלי. Bennett Raglin, GettyImages
בר רפאלי/GettyImages, Bennett Raglin

רפאלי נמצאת בעיר לכבוד אירוע שבוע האופנה. את הטירוף היא פתחה בחנות של המעצב מארק ג'ייקובס, שם היא חתמה על החולצות בכיכובה (כן, בעירום, תודה ששאלתם).
מאוחר יותר היא נצפתה באפטר פארטי של המעצב טומי הילפיגר, כשהיא מתחככת איתו, הפעם רק בג'ינס וחולצה לבנה פשוטה. בהתחשב בכך שאירועי שבוע האופנה בעיר עמוסים בתצוגות, מסיבות וגם לא מעט בגדים, אנחנו מצפים מברבור להפתיע אותנו באאוטפיטים מהרסים, ולא חומד, בבקשה אל תשקלי ללבוש שוב פעם אוברול.

וואלה! סלבס תעדיף אותך מחר בתוך שמלה לבנה.

בר רפאלי. Nick Laham, GettyImages
אבל למה ככה? בר צופה במשחק טניס, אתמול, בניו יורק/GettyImages, Nick Laham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully