וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "בפסטיבל קאן שתיתי מים מהברז של השירותים"

יוני פרוים

6.9.2011 / 18:23

אחרי שהסתובבה בכל העולם, בר רפאלי חוזרת לישראל לגרוף עוד כמה שקלים מהקמפיין של פוקס ולא חוסכת מכם פרטים מביכים. וואלה! סלבס מתייבשת

דייב שחר

נדמה שבר רפאלי, הסופר מודל הכי לוהט של ישראל, ביקרה כבר בכל העולם. אחרי שטרחה לעדכן את כולנו עם ציוצים בטוויטר, הכוללים תמונות שלה ושל חבריה מחופשות בעולם כמו: במיקונוס עם ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי, באיטליה עם ג'ובאני טרונצ'טי פרוברה (ולא, לא מדובר בבן זוג חדש. תודה ששאלתם), בנו של הבעלים של חברת הצמיגים - פירלי ומהשטיח האדום בונציה, בר מפנה קצת זמן לישראלים.

שלשום נחתה הדוגמנית בישראל וכבר הספיקה לצייץ לכל העולם "לקח לי כמה דקות הבוקר לזהות שאני במיטה שלי, אני חושבת שזה סימן שאני צריכה להפסיק לטייל לכמה ימים", מה שרפאלי לא ציינה זה, שהסיבה האמיתית לבואה היא צילומים לפוקס, ביחד עם הפרזנטור השני, נועם טור.

היום (ג'), הגיעה רפאלי ביחד עם השותף לחוף דור, שם צילמו השניים את קמפיין הקיץ לשנת 2012. רפאלי, שכנראה הייתה במצב רוח חושפני במיוחד סיפרה כי בפסטיבל קאן היא נלאצה לשתות מים מהברז שבשירותים, מאחר ולא חילקו שם שתייה. עוד שיתפה הבלונדה, כי הדבר שאליו היא הכי מתגעגעת בארץ הוא לעשות כביסה (לא אמא?!) וחושפת שהיא מכבסת מעולה. לסיום, סיפרה השחקנית בפוטנציה ששווה לחכות לסדרה שאסי עזר כותב על חייה. נו, נחכה.

וואלה! סלבס תמיד שותה מברזים במועדונים חשוכים. אז מה, זה הופך אותה לסופר מודל? לא!

מאיפה אתם מעדיפים לשתות את המים שלכם? בואו לספר לנו בפייסבוק

צילום: דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully