וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסה או קלאסה: ג'וני דפ מתוחזק

שירות וואלה! סלבס | ספק: רויטרס

7.9.2011 / 17:08

בראדלי קופר זכה בתואר "גבר השנה" בטקס הפרסים של מגזין GQ הבריטי, בונו בא להתמנגל וג'וני דפ הפגין אפידרמיס מתוחזק היטב בגיל 48. וואלה! סלבס אוהבת אותם מבוגרים

רויטרס

בראדלי קופר הוא הזוכה בפרס "גבר השנה" שחילק אתמול מגזין הגברים, GQ, בטקס נוצץ באולם האופרה של לונדון. אולי זה בגלל שהוא תקתק חצי הוליווד בשנה האחרונה, ואולי זה סתם בגלל שהוא נראה טוב. בכל מקרה, אין לנו תלונות. שרליז ת'רון מסרה לקופר את הפרס על הבמה והתבדחה שאת התואר היה אמור לקבל זאק גלאפינאקיס (הקולגה של קופר מהסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", וגם ההוא שקרא לג'נוארי ג'ונס כלבתא), "אבל הוא ויתר עליו כי הוא מאוד צנוע". קופר קיבל את הפרס ואמר: "תודה לעורכי המגזין שבחרו בי כאופציה שניה ברגע האחרון". מצחיק.

אז המ אתם אומרים? ג'וני דפ - באסה או קלאסה?

בראדלי קופר. GettyImages
סחורה סוג ב'. סתאם. בראדלי קופר/GettyImages

חוץ מקופר ות'רון, הגיעו לאיוונט גם בונו, סולן להקת "U2", סיימון לה בון מלהקת "דוראן דוראן" וגם ג'וני דפ, שהגיע חמוש בפרצוף שנראה מנותח סלאש מאופר מתמיד ולא זז כל הערב מקית' ריצ'ארדס מלהקת ה"רולינג סטונז".
הסיבה: דפ מביים בימים אלה סרט דוקומנטרי על חייו של ריצ'ארדס שאמור לצאת לאקרנים בשנה הבאה ויגולל את סיפור ההתמכרות והגמילה שלו מאלכוהול.
אגב, זאת לא הפעם הראשונה בה דפ וריצ'ארדס משתפים פעולה: הרוקיסט המקשיש גילם את אביו של קפטן ג'ק ספארו בסרט השלישית בסדרת "שודדי הקאריביים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גבר השנה של מגזין GQ, ג'וני דפ. רויטרס
צילי וגילי. ג'וני דפ וקית' ריצ'ארדס/רויטרס

ומי לא בא? בר רפאלי, שעיטרה את שער אוגוסט של המגזין (שעסק באנשים הכי לוהטים) ובכל זאת נעדרה מהמסיבה. אל תדאגו לה יותר מדי, הסנסציה הבלונדינית צייצה היום בחשבון הטוויטר שלה שמחר (חמישי) היא תהיה בבירה האנגלית, הפעם כדי לחתום על חולצות עם דיוקנה בחנות של מארק ג'ייקובס.

וואלה! סלבס חותמת רק על חוזה טאלנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא בסך הכל לא רצתה לאיים על שרליז. בר רפאלי על שער ה-GQ/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully