וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולביה ווילד ובראדלי קופר משתעשעים

שירות וואלה! סלבס

26.5.2011 / 16:16

ספוטד: אוליביה ווילד הרותחת משתעשעת כבר שבוע בניו יורק עם בראדלי קופר. ואיפה ג'סטין בכל הסיפור? חפשו אותו עם מילה קוניס. וואלה! סלבס עושה סדר

אחרי השמועות שבילתה עם ג'סטין טימברלייק, הפייג' סיקס מדווח שאוליביה ווילד המהממת ("האוס", "טרון") דווקא לא מתעכבת על ג'סטין טימברלייק והכי עושה את זה עם בראדלי קופר. השניים נראו צמודים מתמיד במשך השבוע האחרון בניו יורק.

תזכורת: קופר ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") נפרד מחברתו רנה זלוויגר בחורף. ווילד, ששמה נקר לאחרונה הרבה לג'סטין טימברלייק הגישה במרץ בקשה לגירושין מבעלה במשך 8 השנים האחרונות, שהוא במקרה גם בן אצולה איטלקי. אבל מה זאת אצולה איטלקית לעומת ריבאונד עם ג'סטין ובראדלי?

אוליביה ווילד, בראדלי קופר. GettyImages
בראדלי קופר ואוליביה ווילד. יאמי/GettyImages

על פי הדיווחים, השניים יצאו לשלל אירועים השבוע במנהטן ונראו מאוד צמודים. אחד מהם הייתה מסיבת סיום הצילומים של סרט ההמשך ל"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" שהתרחשה במועדון Top of the Standard בעיר (פרט טריוויה לחסרי חיים: זה אותו המועדון שבו ליאו בילה בלילה שבר הגיעה לבד לגאלה במוזיאון המטרופולין, מה שבעצם בישר על הפרידה שלהם). אם כך, בומעדון סליזי עסקינן ועדי הראייה מספרים ל"פייג' סיקס" שאוליביה ובראדלי נראו "מאוד צמודים". הם ישבו ביחד באזור ה-VIP ובסופו של דבר עזבו עם קבוצה מצומצמת של חברים בשעה 1 בלילה.

אוליביה ווילד, ג'סטין טימברלייק. GettyImages
ג'סטין מי? ווילד וטימברלייק בימים אחרים/GettyImages

אבל רגע, זה לא הכל. השניים גם נצפו מפלרטטים באפטר פארטי של "סאטרדיי נייט לייב" עם – טה דם – ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס (שגם איתה אומרים שהיה לג'סטין קטע). רכלנית במקום סיפרה: "זה נראה כאילו אוליביה הייתה ידידותית לג'סטין אבל ממש פלרטטנית עם בראדלי".

וואלה! סלבס אוהבת משולשים רומנטיים. סליחה, מרובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully