וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מתחפשת לעצמה

שירות וואלה! | צילום: שער מגזין "הארפרס בזאר"

8.9.2011 / 8:00

אחרי שלבשה בשר, התניידה בתוך ביצה והתחפשה לגבר מטריד מינית, ליידי גאגא עושה את הבלתי יאמן ומצטלמת בנטורל לשער של מגזין. וואלה! סלבס חוזרת לשורשים

ליידי גאגא מתישה, כל כך מתישה שאפילו היא עצמה עומדת מול המראה בבוקר ושואלת "מה, עוד פעם?". כנראה שקולות המחאה נגד השינויים התכופים בלוק הזיזו לזמרת המגניבה, שהבינה כי יותר מוזר מזה כבר לא יהיה והחליטה לחזור למקורות ולהצטלם לשער מגזין "הארפרס בזאר" כשהיא נראית כמו בן אדם אמיתי.

"אל תתבלבלו, אין פה שום דבר טבעי", הודיעה הזמרת בראיון, "מישהו עבד מאד קשה כדי לביים ולדמות לתמונה לוק טבעי", היא גילתה את האמת למראיינת של המגזין. "כמו שלהצטלם ולהראות טבעי זה אמנות, אז גם מה שאני עושה זה אמנות. אבל מסוג אחר", הסבירה הזמרת. ספק אם תמונות העירום שצילמה למגזין "ווג" נחשבו אמנות בכל מקום מחוץ למגזיני פורנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעית בכאילו. ליידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אמנות שהליידי מטפחת בימים אלו היא אמנות גלישת הגלים. בזמן חופשה בת יומיים שלקחה במקסיקו באוגוסט צייצה הזמרת ל13 מיליון העוקבים שלה תמונה שלה על הגלשן והוסיפה "בייבי, אני בלי עקבים!".

עוד באותו ראיון, גאגא סיפרה על מחווה חד פעמית שקיבלה מדונטלה ורסאצ'ה, שפתחה לזמרת ולחבריה את מחסן התלבושות הנדירות של החברה ונתנה להם לבחור מה שרק ירצו משם. "רצנו וצחקנו ומדדנו בגדים", הליידי סיפרה, "בשלב מסוים התחלנו לבכות מרוב אושר, לבקר במחסן הזה היה החלום שלי מאז ומתמיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם זו סוג של אמנות. גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שהספיק לשכוח, הליידי ירדה מהעקבים כבר לפני כמה שבועות, כאשר הפציעה לטקס פרסי הוידאו שלMTV כשהיא מחופשת לאלטר אגו שלה, גבר מציק וסוג של אלכוהוליסט העונה לשם ג'ו קלדרון. במהלך ההופעה היא התנהגה כברבר חסר תרבות, לא נפרדה מכוס הוויסקי שלה והתעסקה עם איבר המין התותב שהותקן לה במכנסיים.

וואלה! סלבס הצטלמה לשער עיתון בית ספר. הוא נגנז

גם לכם נמאס מליידי גאגא? כנסו כנסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully