וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מתחזה לגיא פינס ודודו אהרון?

וואלה! סלבס

27.8.2011 / 11:35

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת מה צדי צרפתי חושב על מרגול? מי מתחזה לגיא פינס ועוד? וואלה! סלבס עונג שבת

צדי צרפתי למען מרגול

פרשת מרגול מסרבת לגווע ועכשיו הגיע הזמן לברר מה הקולגה והחבר הטוב, צדי צרפתי חושב על כל הפרשה. צרפתי התייצב בסוף השבוע בפסטיבל "מחולוהט" בסוזן דלל כדי לשפוט את עבודת הביכורים של חברו הכוריאוגרף איציק כהן, "אידיליה", ומיהר לשתף את הקהל בעובדה שעברו עליו ימים לא קלים מאז שחברתו הטובה נמצאת במעצר, וכי הוא בטוח שבקרוב הכל יהיה מאחוריה. מקווים שלפחות בזמן שהיא בנווה תרצה, אף אחד לא יהיה מאחוריה.

מרגול, צדי צרפתי כוכב נולד 6. שי אוקנין
עוד מעט הכל יהיה מאחור/שי אוקנין

עוד קצת מרגול

מי שיתקשר לטלפון של אסף אטדגי ככל הנראה יתקל בסינון, אבל עד שזה יקרה אפשר להתענג על קולה הערב של מרגול, בזמן שזאת מרננת שיר בשם "מקצב במרוקאית". וואלה! סלבס עולה על שולחנות.

מי מתחזה לגיא פינס ודודו אהרון?

העובדים של מסעדת קימל בגלבוע לא ידעו נפשם מרוב אושר כאשר הגיע טלפון שדרש לשריין שולחן לשני סועדים מפורסמים: גיא פינס ודודו אהרון. אנשי המסעדה הכינו את הכל וציפו בקוצר רוח, כאשר בזמן המיועד נכנסו למסעדה שני גברברים אנונימיים שהזדהו בתור גיא ודודו. אם היו טורחים לברר מעט, אולי היו מגלים שפינס מנצל את הפגרה הקצרה של תכניתו, ושוהה בימים אלה בחופשה פרטית בכרתים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דנה ספקטור למען פליטי הריאליטי

דנה ספקטור לא מבינה מה יש לכולם נגד פליטי הריאליטי ורגע אחרי שאירחה את ליהיא גרינר ועמיר גולדברג בתכניתה בערוץ 24, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני מתרגשת לראייין את עמיר גולדברג, הוא מסקרן אותי יותר מכל סלב איי ליסט מהודק". והמשיכה, "פליט או לא, לפחות הוא לא פלסטיק אולפנים". וואלה! סלבס הכי פלסטיק מועדונים

מיכל אמדורסקי מחלימה

כנראה שהביקור המפתיע והלילי של הגניקולוג בביתה של מיכל אמדורסקי בשבוע שעבר השפיע לטובה, כי כבר השבוע אמדורסקי סגרה הופעה בליין מסיבות גייז. וואלה! סלבס מופיעה רק על אוניות.

קים קרדשיאן מגזימה

אחרי חתונת המיליונים של קים קרדשיאן וקריס האמפריס שנערכה בקליפורניה בוויקאנד שעבר, נפוצו שמועות על חתונה שניה שתיערך, והפעם בניו יורק. כנראה שהקרדשיאנית המתישה חשה עצמה פריס הילטון, שנוהגת לחגוג יום הולדת בכל יבשת, והחליטה לשחזר את ההצלחה ועל הדרך לגרוף עוד מיליונים על מכירת התמונות. קים עצמה הודיעה שהמסיבה בניו יורק לא תכלול חופה וקידושין, אלא בעיקר תתנהל על טהרת האלכוהול והשיגועים. וואלה! סלבס לא מביאה עוד צ'ק.

קים קרדשיאן. GettyImages
בקרוב שידור חוזר. קים קרדשיאן ובעלה/GettyImages

ג'יזל מדיחה את ביונסה!

מגזין "פורבס" פרסם השבוע את רשימת הזוגות הכי רווחיים של הביצה האמריקאית. המקום הראשון, כמה מפתיע, ניצבים ג'יזל בונדשן ובעלה, רכז הפוטבול החתיך טום בריידי, עם הכנסות של 76 מיליון דולר - מה ששלח את הזוג הכי רווחי של שנה שעברה, ג'יי זי וביונסה, למקום השני עם מרשרשים בשווי 70 מיליון דולרים בלבד. במקום השלישי מככבים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שלצערם הרב, כל הרעש סביבם הצליח להניב להם 50 מיליון דולרים בלבד, רק חמישה מיליון דולר יותר מהזוג דיויד וויקטוריה בקהאם (שהרוויחו יחדיו 45 מיליון דולר), ועשרה מיליון דולר יותר מקריסטין סטיוארט ורוברט פטינסון (שהצליחו להעשיר את קופתם ב-40 מיליון עלובים). וואלה! סלבס לא יוצאת מהמיטה בשביל פחות מפחמימה מורכבת ודלי קופאין.

נפרדו השבוע

אם הצלחתם להתגבר על הפרידה של לירן כוהנר ואורן תורג'מן, הפרדת הכוחות של ג'ורג' מייקל וקני גוס והשמועות על הפרידה של וויל סמית' וג'יידה פינקט, בטח לא תהיה לכם בעיה לפנק את שרה גילברט, (הילדה האנטיפתית מ"רוזאן") באיזה 'אווו' סמלי לרגל הפרידה מהצמודה שלה בעשר השנים האחרונות ואם שני ילדיה, מפיקת הטלוויזיה אליסון אדלר. השתיים שהכירו בשנת 2001, סגרו את הבסטה ולפי הדוברת של האקסיות, עשו את זה עם המון אהבה. בקרוב במינרווה.

ליאן ריימס נעלבת

זה זמן רב שמאשימים את הזמרת האמריקאית ליאן ריימס ברזון יתר, אך מעריץ אחד לקח את ההאשמות צעד אחד קדימה. הזמרת יצאה לארוחת ערב עם בעלה והילדים באיזו מסעדה בשיקגו והחלה לנקר בצלחת שלה, כשלפתע סועד סלאש מעריץ הגיע לשולחנה והודיע לה שהיא רזה מדי וחייבת לאכול. ריימס ההמומה הוציאה את האגרסיות על חשבון הטוויטר שלה: "איך מישהו מעז להגיע לשולחן שלי כשאני עם הבנים ולהגיד לי שאני חייבת לאכול? מה לא בסדר אצל אנשים?". כמה שעות אחרי צייצה שוב: "בזמן שאני דוחפת אוכל לפה, אתה יכול לקחת עוד דרינק ואולי איזה קורס נימוסים". יו גו גירל!

אן התוואי חשה

אחרי שהוכיחה שהיא הכי מגניבה בגלקסיה ונתנה בראפ במהלך תכנית הטלוויזיה של דיויד לטרמן, אן התוואי הודיעה במהלך ראיון למגזין ה"סאן" הבריטי שעם כל הכבוד ל"יומני הנסיכה", החלום שלה זה בכלל לשחק נסיכה אחרת ושמה קייט מידלטון. (התאווי גילמה אותה לכמה דקות, במערכון ב"סאטרדיי נייט לייב"). מה דעתכם, יש דמיון בין השתיים?

אן הת'אווי, קייט מידלטון. GettyImages
הופרדו בלידתן. אן התאווי וקייט מידלטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully