וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הקהילה: ג'ורג' מייקל רווק

שירות וואלה! סלבס | צילום: GettyImages

24.8.2011 / 11:49

אחרי הכחשות חוזרות ונשנות, עכשיו זה רשמי: ג'ורג' מייקל והצמוד שלו ב-12 השנים האחרונות קני גוס נפרדו. ג'ורג': "האיש הזה הביא לי הרבה אושר והרבה כאב". וואלה! סלבס פנויה להובלה

לפחות פעם בשבוע קופץ לו איזה רכילאי ומכריז כי ג'ורג' מייקל והצמוד שלו, קני גוס נפרדו, אך בכל פעם מחדש השניים הקפידו להכחיש ולדווח על זוגיות מלבלבת. כנראה שבשבוע האחרון משהו השתנה אצל מייקל שהחליט לספר מה באמת קורה אצלו בבית.

בלוגר הרכילות פרז הילטון מדווח כי במהלך השקת סיבוב ההופעות שלו, "סימפוניקה" בבית האופרה בפראג, עצר הזמר את ההופעה והחל בווידוי מרגש: "הגיע הזמן להיות כן", הוא פתח את דבריו, "חיי האהבה שלי היו הרבה יותר סוערים משהודיתי", המשיך, "קני ואני לא היינו ביחד כבר שנתיים וחצי. הגבר הזה הביא לי הרבה אושר והרבה כאב".

ג'ורג' מייקל והחבר שלו קני גוס. GettyImages
לא הפריע לו שמייקל מחפש סקס בשירותים. ג'ורג' וקני/GettyImages

מייקל וקני, מאמן מעודדות, הכירו בשנת 1996 וניהלו חיי זוגיות סודיים. שנתיים לאחר מכן מייקל נעצר בשירותים ציבוריים בבוורלי הילס, על ידי שוטר סמוי בשם מרסלו רודריגז באשמת מעשה מגונה. מאוחר יותר הסביר מייקל בראיון ל-MTV שהשוטר הסמוי עקב אחריו לשירותים ושיחק איתו משחק "אני אראה לך את שלי, אתה תראה לי את שלך ואני אעצור אותך". כמה שנים מאוחר יותר המקרה חזר על עצמו, הפעם בלונדון, כאשר מייקל נעצר, הפעם בחברת נהג משאית בן 58. הזמר לא הכחיש ואמר שלו ולבן זוגו אין בעיה שהוא מחפש סקס אנונימי בשירותים ציבוריים.

מה שככל הנראה השפיע על הזוגיות הלכאורה יציבה הזו, היו דווקא ההתמכרויות של בני הזוג. מייקל נלחם כבר שנים רבות בבעיות התמכרות שונות ובמקום לתמוך בו, קני החצוף העז לפתח חיבה עזה לטיפה המרה.

וואלה! סלבס טיפה מרירה וממכרת. קני גוס מוזמן להתנחם בזרועותיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפרדנו כך. מייקל וגוס חותכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully