וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה בקהאם פצועה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

21.8.2011 / 10:26

גם אתם הייתם בהלם כשראיתם את ויקטוריה בקהאם צועדת על סטילטו בגובה מגדלי YOO לחתונה של ויליאם וקייט? ובכן, עכשיו היא משלמת את החשבון וסובלת מפריצת דיסק. וואלה! סלבס כואבת

רק לפני כמה ימים סיפרנו לכם על הדיאטה הביזארית של ויקטוריה בקהאם, ועכשיו, בנוסף לרעב ממנו היא סובלת, לויקטוריה יש גם פריצת דיסק מפנקת שתצדיק את הפרצוף הממורמר שלה. אאוץ'.

ויקטוריה בקהאם בחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, 29 אפריל 2011. GettyImages
בפעם הבאה תרדי מהעקבים. ויקטוריה מדגמנת היריון על סטילטו/GettyImages

אחרי שצעדה על עקבים לאורך כל ההריון האחרון שלה, ויקטוריה בקהאם משלמת ביוקר: מקורבים לספייס גירל בדימוס מספרים ל"דיילי מייל" שהבקהאמית סובלת בימים האחרונים מפריצת דיסק, בגללה היא מרותקת למיטה ולא מסוגלת אפילו להרים את בתה הדנדשה הארפר סבן. אחרי שאושפזה בבית החולים חזרה השדופה לבית החוף ששכרה המשפחה לחודשי הקיץ מסטיבן שפילברג (לא לקנא, 90 אלף פאונד לחודש וגם אתם יכולים!), ואת הנוף היוקרתי היא רואה דרך החלון בלבד.

"נכון לעכשיו היא לא מסוגלת אפילו להרים דברים מהרצפה", סיפרו הנשמות הטובות שהעדיפו ללרלר עם עיתונאים מאשר לעזור לויקי המורעבת לסדר את הבית.
כאילו כל זה לא מספיק, וההוצאה החודשיים על שכירות לא גבוהה גם ככה, משטרת לוס אנג'לס גם עצרה את דיויד בקהאם בזמן שנהג בקאדילאק שלו, מאחר וכל החלונות היו כהים, דבר שאסור במדינת קליפורניה.

וואלה! סלבס מתה לדעת אם שמחה לאיד זה משמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully