וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה הפסיכית של ויקטוריה בקהאם

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק -gettyimages

17.8.2011 / 9:56

לא אחת כמו ויקטוריה בקהאם תיתן לאירוע פעוט כמו לידה למנוע ממנה להשתחל לבגדים במידה 0, אז עכשיו היא פוצחת בדיאטת כסאח חדשה. וואלה! סלבס כבר רעבה

ויקטוריה בקהאם כבר בת 37 ואחרי ארבע לידות, אבל שום דבר לא ימנע ממנה להיות במצב הצבירה החביב עליה: תת משקל. ויקי, שילדה בתחילת יולי את בתה הארפר סבן, מסתגרת בימים אלו באחוזה המשפחתית במאליבו ועובדת באינטנסיביות על החזרה לגזרה הצנומה שלה, בזמן שדיוויד נצפה כמעט כל יום כשהוא מבלה עם הבנים.

אז באיזו דיאטה דוגלת הספייס גירל לשעבר? ובכן, לא מדובר בדיאטת אטקינס כמו שעשתה ג'ניפר אניסטון, לא בדיאטת דוקאן כמו זאת של קייט מידלטון וגם לא ב"זון" של ג'נט ג'קסון. המגזין "גרציה" מדווח כי הגברת אימצה את דיאטת "5 הידיים", כדי להציג גזרה מושלמת בהשקת הקולקצייה החדשה שלה בשבוע האופנה בניו יורק בתחילת ספטמבר.

ויקטוריה בקהאם בטקס פרסי האופנה הבריטים 2009. Stuart Wilson, GettyImages
אתה אוהב אותי נקייה. ויקטוריה בקהאם בימים כתיקונם./GettyImages, Stuart Wilson

וככה היא עושה את זה: על פי התפריט הנוקשה, מותר לאכול בכל יום רק חמש מנות בגודל כף יד. מקורב לבקהאמית סיפר למגזין שהיא נמנעת לחלוטין ממזונות עתירי סוכר, ואוכלת חופנים של מזונות עשירים בחלבון כמו סלמון, בשר סרטנים, טונה וביצים מקושקשות. "רק חמישה ימים אחרי הלידה היא כבר התחילה לאכול חמש ארוחות קטנות, עם תוספת של ירקות ירוקים והמון המון מים". אה כן, ואם ממש תוקף אותה המאנץ' באמצע הלילה, היא מרשה לעצמה לאכול קצת חמוציות ואגוזים. לא, רק אל תתפרעי.

זאת לא הפעם הראשונה שהמשקל של ויקי סוחף הרמות גבה. באופן מסורתי, אחרי כל לידה היא מצטמקת בחזרה למידות של דוגמנית מורעבת. באנגליה היא כבר הפכה לפרזנטורית של הפרעת האכילה "מאמירקסיה" (Mommyrexia) המתארת נשים שנואשות להיות רזות, גם כשהן בהיריון.

וואלה! סלבס גם נואשת להיות רזה, זה לא ממש עוזר לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully