וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתרים בחו"ל אוהבים את בר רפאלי & דיוויד פישר

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

12.7.2011 / 10:31

תמונות הפפראצי של בר רפאלי ודיוויד פישר לא מעניינות רק אתכם, אלא גם אתרי רכילות בחו"ל שמנסים להבין מי הבחור החדש, וגם יש להם מה להגיד על השמלה שלה. וואלה! סלבס מרגלת

תמונות הפפראצי של בר רפאלי ודיוויד פישר, שפרסמנו כאן אתמול לראשונה, מעוררות עניין גם באתרי רכילות מעבר לים. התמונות פורסמו בעשרות אתרים מעבר לגבולות וכולם מנסים להבין רק דבר אחד - הו דה פאק איז דיוויד פישר?

באתר הבריטי "דיילי מייל", למשל, תהו בקול רם למה בר זנחה את הכדורסלן עומרי כספי (חחחח הורסים), שאיתו הצטלמה בחשבון הטוויטר שלה על רקע מגדל אייפל בפריז. "השניים נראו צמודים על רקע האייפל באותה תקופה בה שמו של ליאונרדו דיקפריו קושר לזה של בלייק לייבלי", הם כותבים.

כנראה שהם עדיין לא מבינים את הדינמיקה של בר רפאלי - לפיה ידידים מקבלים פוסטרים בטוויטר ובויפרנדים, ממש ממש לא. מוזר שהם גם לא שאלו על "האקסים" אסי עזר וציון ברוך. תגידו, אין לכם גוגל טרנסלייט?

בר רפאלי, דיוויד פישר. שוקה כהן
רגליים מעוררות קנאה. בר רפאלי ודיוויד פישר/שוקה כהן

באתר הבריטי דאגו גם לשלוח קריצות כלפי האאוטפיט "המינימלי" של ברוש כשכתבו ש"השמלה החושפנית הראתה הרבה רגליים", ובהמשך, תיארו את הבלונדה "מכניסה את רגליה מעוררות הקנאה למושב הנוסעים".

מדור גוסיפ אחר, "ג'אסט ג'ארד", העלה אף הוא תמונות של הזוג תחת הכותרת "בר רפאלי ודיוויד פישר - צמד תל אביבי", פלאס את החידה: אם בר צייצה שהיא שברה את היד, אז איך זה שאין לה גבס? האם זה המשך לכתבות ההסתה נגד הסופר מודל? אאוץ'.

ממש כמו בעיתון, וואלה! סלבס לא מאמינה לכל דבר שהיא קוראת בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully