וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרים בחו"ל נגד בר רפאלי

וואלה! סלבס

20.6.2011 / 0:17

אתרים בחו"ל מאשימים את בר רפאלי שצייצה על היד השבורה רק כדי לגנוב כמה דקות של תהילה לבלייק לייבלי, בדיוק באותו יום שבו התארחה אצל ג'יי. לנו. וואלה! סלבס קאטפייט

הקאטפייט בין בר רפאלי, האקסית של ליאונרדו דיקפריו לבין בלייק לייבלי, הנוכחית שלו, ממשיך: אתרים בניכר משגרים ספקולציות שרפאלי צייצה בחשבון הטוויטר שלה על אירוע היד השבורה בשישי האחרון, בדיוק באותו יום בו בלייק לייבלי התארחה בטוק שואו של ג'יי לנו, רק כדי לגנוב מלייבלי פוקוס תקשורתי.

"הדוגמנית לא סיפרה על נסיבות התאונה או הרחיבה בנושא", הם כותבים, ותוהים אם כל הקרנבל סביב היד השבורה הופק כדי למשוך תשומת לב מלייבלי שהבאזז התקשורתי סביבה (במיוחד מאז סקנדל תמונות העירום) מסרב לגווע.

כאמור, לייבלי התאחרה בסוף השבוע האחרון בתוכנית הלילה של לנו במסגרת קידום הסרט "Green Lantern" בו היא משתתפת. בראיון לרלרה השחקנית על כמה שהיא אוהבת אופנה ואפילו נתנה למנחה כמה טיפים לסטיילינג, בלי שום מילה על הבויפרנד שחמסה מרפאלי, ליאונרדו דיקפריו, או על התמונות המפלילות. באותו זמן, בר צייצה שהיא מעוצבנת על היד המקולקלת שלה, ואף סיימה את הפוסט בקריאת בוז על השבר שבידה.

אותם אתרים עוקצים שבפעם האחרונה שבדקו, הופעה בתוכניתו של לנו קצת יותר ניצפת מחשבון הטוויטר של נערת הזוהר המקומית, ואף הוסיפו וסיימו בקריאת בוז, כביכול נגד מאמציה של רפאלי לדוג צומי.

הלו?! אנחנו מבקשות מכולם מעבר לגבולות להירגע שם ומיד, רק לוואלה! סלבס מותר לעקוץ, עלובים.

בלייק לייבלי, בר רפאלי. GettyImages
מתחרה עם מלקטת השאריות? רפאלי ולייבלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully