וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי בר: ליאונרדו דיקפריו ובלייק לייבלי מחזיקים ידיים

שירות וואלה! סלבס

31.5.2011 / 21:30

לידיעת בר רפאלי: האקס שלך, ליאונרדו דיקפריו, צולם בצרפת מחזיק ידיים עם בלייק לייבלי. וואלה! סלבס מקווה שלא ביקשת מהרנטגן לקבל אותו בחזרה, כי לא נראה לה שזה יקרה

גוסיפ גירל בהלם: ליאונרדו דיקפריו, עד לא מזמן הצמוד של בר רפאלי, צולם עם הנמסיס בלייק לייבלי בדייט אינטימי בריביירה הצרפתית. השניים צולמו יושבים בבית קפה, מצחקקים, ואפילו מחזיקים ידיים - דבר שמעולם לא עשה בפומבי עם ברבור.

בלייקפריו מבלים באירופה מאז פסטיבל קאן ועל פי הדיווחים עושים טיולים רומנטיים מכפר לכפר לאורך הריביירה. התמונות החדשות מראות אותם הולכים לכיוון המלון יד ביד. למחרת צולמו השניים במסעדה קטנה בשם "המלכה האפריקאית" ליד הכפר הציורי באוליו-סר-מר בריביירה הצרפתית, בין ניס למונקו. ליאו צולם כשהוא מעשן סיגרים ובלייק מסתכלת עליו ומחייכת, כשהיא לובשת סוויטשירט אפור. הצהובונים כבר הדביקו לבלייק את הכינוי "leggy lively" בגלל הרגליים הארוכות שלה, אותן היא דואגת להראות בכל הזדמנות. ורגע, זה לא הכל: על פי ה"דיילי מייל", בהמשך השבוע נפשו השניים על יאכטה של הביוקר בשווי 32 מיליון פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב להחזקת הידיים. בלייקפריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים ללייבלי סיפרו למגזין "גרציה": "בלייק היא בדיוק הטיפוס של ליאו. הוא אוהב בלונדיניות עם רגליים ארוכות וחיוך גדול והיא מתאימה להגדרה הזאת בול". ומה בר עשתה בזמן שהשניים השתכשכו בריביירה? נסעה לנתיבות עם הידיד הטוב ציון ברוך לרב רנטגן בנתיבות כדי לבקש ברכה לבריאות, זוגיות ופרנסה.

וואלה! סלבס לא מקנאה בבלייק לייבלי לא על הרגליים ולא על ליאו. רק את השאנל שלה היא רוצה לחמוס, בדחיפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברים מכפר לכפר. דיקפריו ולייבלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully