וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק לייבלי פאתטית

שירות וואלה! סלב | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

3.7.2011 / 12:13

בר רפאלי, FYI: על פי הדיווחים, בלייק לייבלי נעזרה בספר "החוקים", הלוא הוא התנ"ך של כל רווקה נואשת, כדי להשיג את ליאונרדו דיקפריו. וואלה! סלבס בשוק שזה עבד לה

על פי דיווחים בניכר, בלייק לייבלי השתמשה בספר ההדרכה לדייטים, "החוקים", מאת אלי פיין ושרי שניידר כדי לחטוף לעצמה את ליאונרדו דיקפריו. הספר "החוקים" יצא בשנת 95' ונחשב עד היום לשנוי במחלוקת. האג'נדה שלו היא לשחק אותה קשה להשגה כדי לתפוס את הפרינס צ'ארמינג שלך. בין היתר, מחברות הספר מייעצות ללבוש מחשוף לפגישה הראשונה (ואם אין לך, תייצרי אחד) אבל בשום פנים ואופן לא להכנס למיטה לפני הדייט הרביעי ואף פעם לא להתקשר לבחור. הספר גם כיכב בסדרה "סקס אנד דה סיטי" כשדמותה של שארלוט יורק פיתחה אליו אובססיה.

"בלייק שיחקה בליאו בצורה מושלמת", מרכלת חברה של בלייק למגזין אנגלי. "היא נתנה לו לרדוף אחריה בקאן. היא לא התקשרה אליו והתנהגה כאילו לא אכפת לה, מהלך שרק גרם לו לרצות אותה יותר". עוד מלרלרת החברה: "היא שמרה על מרחק עד שהוא לא יכל לעמוד בזה יותר".

בלייק לייבלי בפרמיירה של "TWELVE" בניו יורק. Stephen Lovekin, GettyImages
אז מה החוק לגבי זה? בלייק לייבלי מיישמת/GettyImages, Stephen Lovekin

החברה הרכלנית מספרת שחמשת החוקים שבלייק השתמשה בהם הכי הרבה (מתוך 35 החוקים שמופיעים בספר) הם: "אל תתקשרי אליו ותחזרי בקושי לשיחות שלא נענו", "תמיד תהיי את זאת שמסיימת את שיחות הטלפון ואת הדייטים", "נשיקה ידידותית היא הגבול בפגישה ראשונה", "חכי לפחות שלושה דייטים לפני סקס" ו- "תהיי כנה אך יחד עם זאת מסתורית".

וואלה! סלבס תוהה: עם כל הכבוד לחוקים, איזה חוק יש לגבי תמונות עירום לפני הפגישה השלישית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully