וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר וגל אוחובסקי קוברים את מנחם בן

יוני פרוים

28.6.2011 / 14:28

טייפון של הומואים נגד דבריו ההומופובים של מנחם בן הוליד מסע צלב שבסופו בן הושלך מעבודותו ב'רייטינג וב'קשת'. אסי עזר וגל אוחובסקי יצאו היום לרקוד על קבר התקשורת של זה. אאוץ'

הסערה סביב דבריו החשוכים של מנחם בן נגד הקהילה הגאה מסרבת לדעוך. רק הבוקר, אחרי שפרסמנו שבעקבות התבטאויותיו נגד ההומוסקסואלים, הושעה בן מהתוכנית "דיבור ישיר" ואז החליט לעזוב, נציגי הקהילה הורודה יצאו היום למצעד גאווה ברשת.

קבלו פלאשבק: בעקבות טורו במגזין "רייטינג", לאחר הקרנת סרטו של אמנון לוי, בו קרא העיתונאי להוציא את ההומוסקסואליות מחוץ לחוק - ואף הציע עונש של כליאה בצינוק לאלו שכן יקיימו אורח חיים הומואי, קמה הקהילה הורודה בפייסבוק והרימה עצומה שקוראת לפיטוריו של בן מהזכיינית "קשת" ומ"מעריב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצעג הגאווה נגד בן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחרי שסיפרנו לכם שבן פוטר מאותו המגזין, הבוקר הוא נקרא לשיחת בירור אצל מנהליו בזכיינית. כהרגלו הקיא בן את אשר על לבו כשהגיב על נטישתו מ"דיבור ישיר" בשירה צרופה: "דיבור ישיר היא תוכנית עלובה שאותה ניסיתי לחלץ מעליבותה".

גם עמיתיו לתוכנית, אלירז שדה וגואל פינטו לא קופחו על ידי המשורר: " התוכנית מנוהלת על ידי בחור מוגבל שמצורף אליו בחור עממי ולא מבריק כמו אלירז שדה. ניסיתי להוציא אותה חודשים ארוכים מהעליבות הזאת אבל איבדתי מזמן את הטעם לתוכנית."

מי שכן בחרו להתייחס לבן היו אסי עזר וגל אוחובסקי ששיגרו ברשתות החברתיות את פסיקתם על הסאגה. עזר צייץ בחשבון הטוויטר שלו את הבאים: "לאורך השנים טענתי שכהומואים אנחנו לא מנצלים את כוחנו, שאנחנו לא יודעים ואנחנו לא מעוניינים להילחם נגד מי שיוצא נגדנו, שיותר חשוב לנו לצעוד ולרקוד במצעד גאווה מאשר להבין על מה אנחנו צועדים". ואז סיים: "נכון, מנחם בן הוא רק פסיק בים של הומופוביה וחוסר סבלנות לשונה ממך, אבל זאת התחלה טובה, היום אני גאה. עופר לוי היר ווי קאם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אסי עזר. אביב חופי
איך אומרים אויש, תמותי בסטרייטית? עזר/אביב חופי

אוחובסקי, שקם הבוקר לבשורה לא הסתיר: "נודה לכל הסטרייטים הליברלים אם הם לא יתחילו עכשיו להטיף מוסר על חופש הדיבור וסתימת פיות. האיש הזה רוצה להכניס אותנו לכלא. זה לא מצחיק. זה לא ריקודים בהלוויה ולא נעליים. זה כלא. ומה בשלב הבא? מחנות ריכוז אולי? חינוך מחדש? כמו שאמרתי לחברי ב'קשת' ו'קסטינה', אני לא רוצה לעבוד במקום שמעסיק אדם שרוצה לכלוא אותי בגלל שאני הומו. אני שמח שגם הם הגיעו למסקנה הזאת. ולמנחם בן, בטוח תמצא במה חדשה שבה יביע את דעותיו הדוחות".

הסטרייט היחיד בחבורה ועמיתו של בן לאותה התוכנית, רן שריג, ניצל אף הוא את חשבון הטוויטר שלו וצייץ, ולא על שאכטות: " מצד אחד חופש הביטוי והאינסטינקט שלי לעזור לקורבן הלינץ' התורן, מצד שני הילד הקטן הפרובקטור, ששוב יורק לבאר לה היה שב בשמחה, לולא טיפס על עץ גבוה מידי".

גם וואלה! סלבס אוכלת ומקיאה את מה שבישלה, הכי מרזה.

גל אוחובסקי. אביב חופי
מרגול יודעת? אוחובסקי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully