וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי נגד מנחם בן

יוני פרוים

26.6.2011 / 12:10

מנחם בן כתב בטורו שיש להוציא את ההומוסקסואלים מחוץ לחוק ולהשליך לצינוק את מי שייצא מהארון בעתיד. גל אוחובסקי משיב לו אש בפייסבוק ועבודתו במגזין "רייטינג" הופסקה

מנחם בן לא מאמין בעתיד ורוד: בהמשך לסרטו של אמנון לוי על העיתונאי ופליט "האח הגדול" בשבוע שעבר, שיגר בן בטורו האישי שבמוסף "רייטינג" של מעריב נפצים, רימוני מצרר ונעצים חלודים על ההומואים בישראל כשהוא קורא לאסור את ההומואיות מהחוק, ואף התלבט אם להשליך את אלו שכן יבחרו בעתיד להיות גייז, הצינוקה.

קבלו את המטען הנפיץ ששפך חושך על הקהילה, מפרי עטו של בן, לא נגענו: " האמירה שיוחסה לי בפתח המשדר כאילו כי "אני בעד הכנסת הומואים לכלא" (שמשמעותה, מבחינת הצופה, היא שאני בעד הכנסת הומואים עכשוויים לכלא עכשיו) היא שקר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגד עתיד ורוד, בן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואז הוא מסביר וחבל. "להפך: אמרתי במפורש, בסרט עצמו, וכולם ראו, שאני אמנם בעד איסור בחוק עתידי על הומוסקסואליות, אבל החרגתי מכך את כל מי שהיה הומו קודם לכניסת החוק החדש, אם וכאשר. להם מותר. הם כבר היו, בהיתר המדינה, ולכן אין לשלול מהם את מה שהתרגלו אליו. ובעניין הצעירים החדשים שישימו זין על החוק, אמרתי שאני עדיין לא יודע איך לטפל בכל זה (גם כשאמנון לוי שאל אותי אם אני בעד הכנסתם לכלא, עניתי במפורש 'אני לא יודע')".

בהמשך להתבטאויתיו החריפות של בן להעניש הומואים על נטייתם המינית, ואולי כן או שלא להכניס למחבוש כל אדם שצפוי לצאת מהארון בעתיד, קמו מספר אושיות גייז, בראשם אחד, נדב פרץ, ופתחו עמוד פייסבוק שקורא לפטר את בן ממקומות עבודתו ב"קשת" ומ"מעריב". גל אוחובסקי, אחד מהתומכים באותו עמוד, מסר לוואלה! סלבס: " מנחם בן הוא אדם מתועב. ישנה עלית מדרגה ברמת הפעילות שלו, הוא אדם מסוכן ואני אשמח אם במקום העבודה שאני עובד לא יעסיקו אותו".

בינתיים, ב"מעריב" החליטו להפסיק את כתיבת הטור של בן במוסף "רייטינג". בחברת "קסטינה, המפיקה את התוכנית התוכנית "דיבור ישיר" בה משתתף בן באופן קבוע, זימנה אותו לבירור.

גואל פינטו מוסר: "במשך חודשים, בכל התוכניות שאני מגיש, ושמנחם בן שותף להם, אני זועק נגד דעותיו החשוכות. אני שמח על כך שסוף סוף גל מחאה שוטף את הארץ ומצטרף לדברים שאמרתי בשידור חי מול מאות אלפי צופים. יחד עם זאת אסור שנשכח כי מנחם בן משמש גם כמראה של מאות אלפי אזרחים אחרים ששותפים לדעותיו: אולי את בן יהיה קל לפטר, אבל אותם לא נוכל להעלים".

וואלה! סלבס מורידה את דגל הגאווה לחצי התורן.

אתם בצד של גל אוחובסקי או מנחם בן? ספרו לנו בפייסבוק.

גל אוחובסקי. אביב חופי
יפוטר מנחם בן מ'קשת' ו'מעריב'. אוחובסקי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully