וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נוארי ג'ונס מתכוננת ללידה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

28.6.2011 / 13:54

ג'נוארי ג'ונס מתכוננת ללידה עם מסיבת "בייבי שאוור" על החוף, ואת הקאסט של "מד מן" ייצגה רק כריסטינה הנדריקס. ככה זה כשאת כלבה קרה, כמו וואלה! סלבס, גם את בסוף תנבחי לבד

ג'נוארי ג'ונס, הכוכבת הבלונדינית של "מד מן", מתכוננת ללידה. כזכור, ג'נוארי ג'ונס הודיעה בחודש אפריל שהיא בהיריון אבל סירבה לחשוף את זהות האב. על פי אחת השמועות, המעבר הוא לא אחר מבמאי "אקס מן", ובעלה של קלאודיה שיפר, מת'יו ווהאן, שכמובן הכחיש כל קשר רומנטי לגברת ג'ונס או לרחם שלה. כך או כך, בטי דרייפר לא יושבת בשקט, ועד שהעונה החמישית של "מד מן" תחזור למסכים ב-2012, היא מתכוננת ללידה. בסוף השבוע האחרון ערכה ג'ונס מסיבת "בייבי שאוור" לצאצא ברוך הגנים שבדרך.

ג'נוארי ג'ונס. GettyImages
הולכת ותופחת. ג'ונס/GettyImages

ג'ונס הזמינה מספר מצומצם של חברות (אנחנו לא מאמינים שיש לה יותר) לחוף הים של מאליבו. "כולם נראו צוחקות ונראה שהן נהנות מאוד", סיפר עד ראייה למגזין "פיפל", ומוסיף: "ג'נוארי נראתה שמחה והייתה במצב רוח טוב. היא אפילו העיפה את הסנדלים והלכה יחפה על החוף עם חברות". לא, רק אל תתפרעי לנו פה.

את מקום העבודה של הג'נוארית ייצגה רק הקולגה כריסטינה הנדריקס. אגב, זה לא סוד שלג'ונס יצא שם של ביצ'ית קרה בהוליווד. בראיון ל"מארי קליייר" הבריטי היא התלוננה שלא משלמים לה מספיק כסף, ואת זאק גלאפינאקיס היא נפנפה אחרי עשר דקות של שיחה.

וואלה! סלבס מקווה שיהיה לך מי שיחזיק לך את היד בחדר לידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully