וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של קלאודיה שיפר הכניס את ג'נוארי ג'ונס להריון?

שירות וואלה! סלבס

29.5.2011 / 10:47

הוליווד כמרקחה: ג'נוארי ג'ונס בהיריון וכולם מנסים לגלות מי האבא. השם האחרון בלוטו השמות: בעלה של קלאודיה שיפר. וואלה! סלבס יאללה בלאגן

לפני חודש הודיעה השחקנית ג'נוארי ג'ונס שהיא בהיריון, אבל מאז מסרבת לחשוף את זהות האב, מה שמוביל ללוטו שמות בהוליווד. השם האחרון שעלה בתור אבא פוטנציאלי הוא מת'יו ווהאן, במאי "אקס-מן" ובמקרה גם בעלה של הדוגמנית קלאודיה שיפר. הסירוב של ווהאן להתייחס להיריון של ג'ונס בכלל ולשמועות על זהות האב בפרט רק ליבו את השמועות שהוא אכן אחראי לעיבור אחת השחקניות השוות ביותר בהוליווד.
אתמול, על פי ה"מירור", החליט ווהאן (40) לשבור שתיקה והתייחס לפרשייה כשאמר לחבר: "השמועות אינן נכונות. הכל טוב עם הנישואים שלי אבל השמועות פוגעות עמוקות במשפחתי".

ג'נוארי ג'ונס. GettyImages
ילדה, מי אבא שלך? ג'ונס/GettyImages

אז איך התחילו השמועות? על פי האתר E!online, לווהאן הייתה מערכת יחסים "מאוד קרובה" עם השחקנית על סט הסרט "אקס מן". בנוסף, הבמאי עזב "בפתאומיות" את העיר בדיוק באותם ימים בהם הכריזה ג'ונס את הבשורה המפתיעה שהיא בהיריון, למרות שעל פי הלו"ז שלו הוא לא היה אמור לנסוע.

מת'יו ווהאן, קלאודיה שיפר. GettyImages
עזב בפתאומיות את העיר. ווהאן/GettyImages

כזכור, בחודש אפריל הודיעה השחקנית ג'נוארי ג'ונס שהיא בהיריון, וסירבה לחשוף את זהות האב. בין הספקולציות שעלו הוזכר שמו של האקס, כוכב "סאטרדיי נייט לייב" ג'ייסון סודקיס, אבל חלק טענו שג'ונס לא חושפת את זהות האב מכיוון שלא מדובר בגבר פנוי. דרך אגב, כשסודקיס נשאל האם הוא אבי התינוק של ג'נוארי הוא הרצין וענה: "הייתי מעדיף לענות כן אבל לא".

וואלה! סלבס גם הייתה רוצה לענות כן, אבל לא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully