וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו פגיעה: בר רפאלי חבושה בסנטר

וואלה! סלבס

21.6.2011 / 10:45

בר רפאלי החליטה להוכיח שסיפור הפציעה שלה אמיתי ושגרה לחשבון הטוויטר תמונה כשהיא פלאס חברות ופלאס סנטר חבוש בכותל המערבי. וואלה! סלבס חמסה חמסה חמסה

אם עדיין לא האמנתם שבר רפאלי באמת פצועה, קבלו עדות ממקור ראשון: רפאלי שגרה אתמול לחשבון הטוויטר שלה תמונה בה היא מצולמת עם חברותיה הנון סלבס ברחבת הכותל המערבי. כך היא הקלידה בחשבון הטוויטר שלה: "עם החברות שלי בכותל המערבי. כן, זה פלסטר על הסנטר שלי, אני חושבת שזה קשוח". פייר, גם אנחנו.

פלאשבק: ביום שישי האחרון שברה נערת הזוהר את היד, לכאורה, אחרי שניסתה להסתיר את הפנים (היי, זו הפרנסה) מצלם פפראצי שארב לה ביציאה מחדר הכושר כשהיא רכובה על הקורקינט שלה. מקורבים לסנסציה דיווחו שראפלי החליקה מהקורקינט וסיימה את הפרשה בחדר מיון עם אמא ציפי לוין ואבא רפי רפאלי. עד רגעים אלו שום צלם פפראצי בביצה המצומצמת לא לקח אחריות על המקרה או הציג תמונות של נערת הזוהר נופלת מכלי הרכב שלה.

פרק ב': בעקבות אותו פוסט ברשת החברתית ההיא, אתרי נאצה פאתטים בחו"ל האשימו את רפאלי בניסיונות לא מוצלחים ומעוררי בוז לגנוב פוקוס מהחדשה של ליאו, מיז בלייק לייבלי, שבאותו יום התארחה בתוכניתו של ג'יי.לנו לקידום סרטה החדש "Green Lantern". עכשיו יש עדויות לפלסטר, אבל את היד עם הגבס (ולא סתם יד, אלא יד הניפנוף של בר) היא עדיין מסתירה מאיתנו.

וואלה! סלבס שמה פתק בכותל שבר תזכה לבריאות, זיווג כשר ועשרה ילדים א-מ-ן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה פלסטר על הסנטר, והוא קשוח. בר רפאלי עם החברות בכותל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully