וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מציגה: פוסט טראומה

וואלה! סלבס | צילום: מתוך twitter, שוקה כהן, אביב חופי

19.6.2011 / 15:04

וואלה! סלבס נתקפה בחרדות לשלומה של בר רפאלי אחרי ששברה בשישי את היד החשובה מכל: זאת שעושה לה ווליום בשיער. מצד שני, היא עושה הכל כדי להסתיר אותה. הפפראצי בהלם

וואלה! סלבס נתקפה בחרדות קיומיות לשלומה של בר רפאלי אחרי תקרית היד השבורה בערב יום שישי. להזכירכם: הכל התחיל בשעות הערב המאוחרות כשנערת הזוהר צייצה בחשבון הטוויטר שלה שהיא מעוצבנת כי שברה את היד. מקורבים לסנסציה דיווחו שהכל נגרם עקב התקלות בצלם פפראצי בשעות הצהריים שניסה לתעד את הטאלנטית רכובה על הקורקינט שלה, וכשניסתה להסתיר את זיו נמשיה מבעל העדשה התרסקה זו על המדרכה. אותם מקורבים עדכנו שהסיפור הסתיים בחדר מיון עם יד שבורה וסנטר חבול.

ולמרות שמיז רפאלי עידכנה בשעות הבוקר באותו חשבון טוויטר "תודה רבה, אני בסדר גמור", בנות המערכת לא ממש בטוחות שזה המצב. היום העלתה רפאלי תמונה שלה מתקשקשת עם נועה תשבי בסקייפ (או יותר נכון: תמונה שלה מצלמת את עצמה משוחחת עם נועה תשבי) כשיד שמאל מוסתרת וסנטרה נשאר מושלם אז איז, טפו טפו טפו. החששות שלנו הגיעו לרמת כדור הוואבן כשגילינו שיד שמאל הנעלמת היא היד שמעניקה נפח לפריזורה של בר כמעט בכל צילום אפשרי. האם זה הסוף לתנועת הנפנוף המפורסמת של ברוש? אנחנו במתח.

למרות שעדת העוקבים של רפאלי אמרה את דברה וטיקבקה לה אינספור בקשות להראות את המפגע, ממשיכה רפאלי בעקשנות להסתיר את היד החבולה. תוסיפו לזה את העובדה שאף צלם פפראצי בתעשייה המצומצמת לא לוקח אחריות על אירוע הפח"ע שהתרחש בשישי, או מודה שהוא אוחז בתמונות של בר נופלת, ותבינו שאנחנו מתחילים לחשוב שכל העניין הופך להיות חלק מקמפיין, או שרגע - אולי הכל זה חלק מהסדרה של אסי עזר?

וואלה! סלבס נכנסה לסרטים קשים מכל העניין, היא הולכת לנפנף לעצמה איזה כדור ציפרלקס. ביד שמאל כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביד ימין אני מצלמת, ביד שמאל אני מסתתרת. בר רפאלי מתקשקשת עם נועה תישבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
בר רפאלי. שוקה כהן
איך אני אמשיך לנפנף את השיער? בר מציגה את יד הווליום/שוקה כהן
בר רפאלי. אביב חופי
ומנפנפת/אביב חופי
פפראצי בר רפאלי יוצאת ממסעדה בבזל, אוגוסט 2010. שוקה כהן
ומנפנפת עוד קצת/שוקה כהן
בר רפאלי. אביב חופי
זה לא משהו שקל לעשות עם גבס/אביב חופי
בר רפאלי. אביב חופי
לשיער של בר שלום/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully