וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על וין דיזל

וואלה! סלבס

20.7.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# וין דיזל, כוכב סרטי "מהיר ועצבני", לא תמיד היה כוכב הוליוודי. הרבה לפני שהחל לככב בסדרת הסרטים, ניצל השחקן את מבנה גופו על מנת לעבוד כשומר במועדון לילה ניו יורקי מפורסם. מאז דיזל הפך לשחקן מוכר. והמועדון? אה, הוא כבר נסגר.

# נראה שדיזל נורא התחבר לעבודתו הקודמת, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא ישב וכתב תסריט שלם שנקרא "השוער", שמבוסס, כפי שבוודאי ניחשתם נכונה, על תפקידו כמאבטח במועדון הלילה. לצערו, ואולי למזלכם, קריירת המשחק שלו נסקה והוא החליט לוותר על הרעיון.

# אבל אל דאגה, הכל נשאר במשפחה. מה שלא עשה וין, עשה אחיו פול. כן, מי שהגשים את החלום של דיזל, והפך לבמאי סרטים, הוא אחיו התאום. לא, לא מדובר בתאום זהה, אבל מספיק וין דיזל אחד בעולם הזה, לא?

וין דיזל, לודקריס. GettyImages
פותח את השער? וין דיזל/GettyImages

# דיזל הוא ללא ספק אחד שיודע לדאוג לעצמו. החבר הטוב של גל גדות כתב בעבר מכתב בן שלושה עמודים לבמאי המוערך סטיבן שפילברג, בו הוא הביע את הערצתו לעבודתו של הבמאי. הדבר כמובן לא עבר בשתיקה, ושפילברג הזמין את השחקן החמוד לקחת חלק בסרטו המפורסם "להציל את טוראי ריאן". חנפן.

# עם זאת, דיזל לא אחד שמסתדר עם כל במאי. בעבר, לוהק השחקן ההורס לסרט "משחק הצבאים", לצידו של בן אפלק, אך פרש עם תחילת הצילומים בטענה שהתסריט לא כתוב כראוי ובעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם הבמאי. דרמה קווין.


לא יאומן כי יסופר על ג'סיקה סימפסון

מה לא ידעתם על לינדזי לוהן?

כמה הפתעות על ג'ורג' מייקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully