וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ורג' קלוני?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

19.7.2013 / 0:50

אחד הגברים הסקסיים ביותר על המסך הגדול של הוליווד שוב חזר לרשימת הרווקים הנחשקים - הזדמנות מעולה לראות איך קלוני והחיוך שלו התבגרו מול המצלמות. וואלה! סלבס שיניים

אימג'בנק GettyImages

הוא נחשב לאחד הגברים הכי סקסיים בעולם, שחקן שמדי פעם משמש גם כבמאי הוליוודי ומככב על המסך כבר כמעט שלושה עשורים. כן, ג'ורג' קלוני כבר בן 52, ועדיין מצליח להקסים את בנות המין היפה ולהצמיד לחיקו עוד הוליוודית צעירה כזו או אחרת, שמשמשת בתור תכשיט נוצץ על השטיח האדום. פלא שהפנים המפורסמות עם החיוך הנצחי מפורסמות בכל רחבי העולם?

קלוני נשר מהלימודים אז שם בשנות השבעים העליזות, כדי לנסות את מזלו כשחקן הוליוודי. תפקידו המשמעותי הראשון העל המסך היה בכלל בסדרת הטלוויזיה הקומית "רוזאן", אבל זה רק היה הספתח לקראת כמה עונות מוצלחות במיוחד כדוקטור המסוקס בדרמה "E.R". משם, הדרך לקולנוע ואיסוף חברים כמו בראד פיט, ג'וליה רוברטס ומאט דיימון - שנהנים איתו על המסך הגדול - הייתה קצרה מאוד. כן, היום כבר נחים על מדף הפרסים שלו שני פסלוני אוסקר פלוס שלושה של גלובוס הזהב.

כדי לבדוק איך קלוני התבגר מול הצלמים ההוליוודיים, על המסך ומחוצה לו, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של ג'ורג'י ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם שהצעיר החתיך התבגר לגבר האלגנטי עם השיער הכסוף - מאז שהופיעה לראשונה על מסך הטלוויזיה ועד במאי הרציני והפעיל הפוליטי שהוא היום.


גם וואלה! סלבס צברה כמה שיערות לבנות עם השנים. בעיר אלה שצמחו לה על הגב.


עוד מתיחות פנים: טיירה בנקס | שרה ג'סיקה פרקר | מייגן פוקס | קולין פארל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully