וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר של "היפה והחנון": "יש לי ניסיון מיני של בן 16"

31.12.2013 / 0:03

רגע אחרי שנחשף בריאליטי שמשלב בלונדיניות וגיקים, אסף חסון - ה"חנון" הכי עשיר על המסך - חושף בפתיחות שאין לו הרבה מזל עם בנות המין היפה. וואלה! סלבס בתולת ים

יח"צ - חד פעמי

למי שבוחן אותו בלי המון תשומת לב, אסף חסון, החנון הכי עשיר על מסך הטלוויזיה שלכם, עשוי להיתפס כמאצ'ו חסר תקנות. כשהוא מצויד בכובע מצחייה ורכב יוקרתי במיוחד, מגיע חסון לראיון מיוחד עם וואלה! סלבס - אלא שאז הוא מתגלה כגברבר חסר ביטחון אך מתוק.

חסון, למי שפספס את הפרק של "היפה והחנון" ששודר אמש (ב'), הצטרף למשתתפי תכנית הריאליטי כ"חנון המיליונר הסודי". נכון, הוא מאוד עשיר. כמה בדיוק? הונו נמדד בכעשרה מיליון שקלים, ואם לא די בכך, אז דודו הוא לא אחר מאשר הטייקון הישראלי, יצחק תשובה.

אסף חסון, היפה והחנון. הדס שינדלר,
חנון אבל עשיר. אסף חסון/הדס שינדלר

אך למרות כל הכסף והשכל, נראה שלחנון החמוד אין שמץ של מושג איך לתפקד לצד הבנות. "מה שהופך אותך לחנון זה שבעצם אתה לא מבין כלום בבנות, הוא מודה בגילוי לב. "זה שאתה בא לבחורה אחרי שיצאת מהרצאה, שבה שכנעת את כולם למה שווה להשקיע מיליון דולר, אבל אתה לא יודע מה להגיד לבחורה כדי שתשקיע בך חמש דקות".

זה אולי נשמע הזוי, אבל מתברר שמלבד העובדה שהוא לא יודע לדבר עם בחורות, לחסון מעולם לא היתה מערכת יחסים רצינית. "לא היו לי דברים יותר מדי מעניינים", מספר הגיק כשהוא מדבר על ניסיונו המיני. "בואי נגיד שהניסיון שלי עם בנות הוא לא יותר טוב מאשר של בחורים בני 16".


גם לוואלה! סלבס לא היה ניסיון יותר טוב משל בחורים בגיל 16. אבל זה היה כשהיא היתה בת 16, מאז.. השם ירחם!


"היפה והחנון": מי פרצה בבכי בגלל "התקווה"?

הופה! מתמודדת ”היפה והחנון” מתפשטת בקליפ

רכלו על המיליונר, חנון וג'נטלמן (בערך) בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully