וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי 'מאסטר שף' מגלים: "אנחנו רבים ומתעצבנים"

23.1.2014 / 0:57

אירוע חשיפת נבחרת העונה הרביעית של "מאסטר שף", גרם לחיים כהן ויונתן רושפלד לשחרר וידויים חושפניים על מה שקורה מאחורי הקלעים, כולל צביטות הדדיות. וואלה! סלבס מטעמים

צילום: עידו שחם, עריכה : מאיה בן ניסן

אחרי ההצפה עם תכניות המוזיקה, ההתמכרות החדשה של צפוי הטלוויזיה בישראל היא כנראה תכניות בישול - שמופיעות כמו פטריות כמהין יוקרתיות אחרי הגשם. אירוע חשיפת נבחרת העונה הרביעית של "מאסטר שף" הוותיקה יחסית, שמשודרת בזכיינית 'קשת', גרם לוואלה! סלבס לבחון עם השופטים הגרגרנים מה מיוחד בתכניות אוכל - ומה הם חושבים על המתחרים.

"לא יכולה להיות תכנית טובה יותר. אנחנו נותנים לאדם להיות במלואו, זה הסוד שלנו", מסביר אייל שני. גם השף חיים כהן מסביר שאם לא ישנו את התכנית בהתאם לזרם, "נמשיך לקבל הרבה אחוזי צפייה". אולי העובדה שבעונה החדשה משתתף אחיה של אילנית לוי, לצד זוג מתחרים שהם גם אחים אחד של השנייה, תעזור לצופים להתחבר למסך.

רוצים עוד סלבס?
יונתן רושפלד עוקץ את 'משחקי השף': ”מביך”
”סקרלט ג’והנסון צריכה להחרים את ישראל”
מירי בוהדנה מתפנקת על סט הצילומים

חיים כהן, מיכל אנסקי. עידו שחם
עוקצים או צובטים? חיים כהן ומיכל אנסקי/עידו שחם

אבל איך לעזאזל מתמודדים השף יונתן רושפלד ומיכל אנסקי עם ימי הצילום הארוכים, שבהם הם בעיקר ממתינים וטועמים? אז זהו, שבמקרה שבו אין הסכמה - יש אלימות! "אנחנו הולכים מכות, צובטים אחד את השני, מספרת אנסקי, כשכהן מספר שרביעיית השופטים עם האגו הגדול "רבים ומתעצבנים" על הסט. רושפלד לעומת זאת, מספר ש"בימי צילום ארוכים, מיכל היא כתף שנוח להישען עליה. מדובר בצוות מדהים שעובד הרבה יחד". ובכן, לא בטוח.

אי אפשר שלא לדבר על תקרית צילום הרשת השערורייתי של שני, שחשף את איבר מינו בתמונה אינסטגרם. אז מה החברים לתכנית חושבים על המקרה? האבא הטרי רושפלד לא מוכן לדבר על הנשוא, אנסקי מספרת שבילתה בפריז באותו זמן עם שני, חיים כהן ממלמל ורק שני מסביר שההשראה שלו מגיעה לא רק מעגבניות. "לפעמים את מוצאת את זה באסלה. כל מה שיש באישה היה באסלה הזו". יס, שף.


וואלה! סלבס מקבלת השראה מפרוסות חציל, מרוחות בטחינה, חמאת בוטנים וצ'ילי. כמה שיותר, יותר טוב.

מי נכנס לנבחרת של מאסטר שף? הרשימה המלאה

רכלו על השופטים של "מאסטר שף" כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully