וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידו שף: אייל שני בבגד ים

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

27.12.2012 / 13:28

לא הגשם, לא הקור ולא שקית עגבניות קורצת, יעצרו את המאסטר שף אייל שני מאימון כושר לוהט בבריכה תל אביבית. בפנים: תמונות רטובות במיוחד. וואלה! סלבס תעשה לי פשטידה

בזמן שכולם מתעסקים בחובות של השף הפיוטי, אייל שני, הוא עסוק בכלל בתרפיה ספורטיבית. למרות שבטח חשבתם שהמאסטר שף מסתובב בין המטבח לאולפן צילומי "מאסטר שף", ומנסה לעשות כמה שיותר כסף, לשני, כך מתברר יש תחביב נוסף וקריר במיוחד. לא מדובר בעגבניות, הפרי שהוא כל כך אוהב, אלא באימוני שחייה מענגים בבריכה העירונית בתל אביב.

אייל שני. ברק פכטר
וואי, זה היה קשה. אייל שני נרגע/ברק פכטר

הצלם הנחוש של וואלה! סלבס תפס את השף-שופט רגע אחרי שיצא מעוד כמה סיבובים במי הכלור של בריכת גורדון, מוסד ידוע לפחות כמו המסעדות היוקרתיות של שני. טוב, המים הצלולים לפחות מספקים לו כמה רגעים של בריחה מפרשת חוב הענק שצבר, בסכום מאות אלפי השקלים, והסיפור עם בתי המשפט שהעיב עליו בשבועות האחרונים.

אייל שני. ברק פכטר
לא קל לשחות פרפר/ברק פכטר

אם תהיתם, שני בילה במים המטוהרים ביום חורף שמשי השבוע. עם משקפת וכפכפים איכותיים, הוא לא מתבייש להראות שהוא אדם שמאוד אוהב לאכול. אל תכחישו, גם אתם כנראה בהיתם בכרס הקולינרית של הטופ שף, שבחר להסתובב אחר כך בלי להתלבש - ככה מתייבשים.


וואלה! סלבס נרטבת רק כשהיא רואה תמונות של יונית לוי מחייכת.


אייל שני לא יכנס לכלא

אייל שני משדר עסקים כרגיל

אייל שני. ברק פכטר
העגבניות שלי עושות לכם את זה?/ברק פכטר
אייל שני. ברק פכטר
תגיד, צילמת את הכרס?/ברק פכטר
אייל שני. ברק פכטר
עוד סיבוב על הרטוב!/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully