וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן הותקפה על ידי זר בחדר מלון

שירות וואלה! סלבס

2.10.2012 / 10:03

נראה שלכוכבת הסוררת אין רגע דל בחיים: אחרי מספר תקריות פליליות בהן הייתה מעורבת, עכשיו היא מוצאת את עצמה בצד המתלונן. וואלה! סלבס חוק וסדר

עושה רושם שלינדזי לוהן תמשיך לספק כותרות קרימינליות ללוע הפעור של כלי התקשורת; בפעם האחרונה זו הייתה תאונת פגע וברח, שבגינה ישבה לינדזי מאחורי סורג ובריח (שוב), וכעת מדובר בתקיפה שעברה, לטענתה, בחדר בית המלון בו שהתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנצח קרימינלית. לינדזי לוהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי עוד לילה סוער שהעבירה השחקנית בת ה-26 בנייט קלאב ניו-יורקי, הזמינה לוהן בחור זר לסוויטה המפנקת שלה, אלא שהסטוץ הפוטנציאלי הפך למתקפה אכזרית שהסתיימה במאסר. על פי הדיווחים, הבחור האלים התרגז לאחר שלוהן התעמתה איתו, לגבי תמונות ששמר בסלולר הפרטי שלו, תמונות בהן היא מופיעה. לטענתה, הוא חנק אותה, השליך אותה על הקרקע, ורק בעזרתו האדיבה של חבר נוסף, הצליחה להשתחרר מזרועותיו הקשות. הסאגה הפכה לדרמטית יותר, כשלינדזי הצליחה להפעיל את אזעקת השריפה במלון, כנראה כדי להכריז על מצוקתה, ובמהירות האפשרית, הגיעה משטרה למקום. קריפי.

לוהן נותרה עם כמה פציעות קלות, וסרבה להתפנות לקבלת עזרה רפואית. התוקף, לעומת זאת, נאזק במקום והועבר למעצר, אלא שמשטרת ניו יורק ביטלה את כתבי האישום לאחר שנחקרו בלשים נוספים, ונטען שלא נאספו מספיק ראיות על מנת לתמוך בגרסתה של לוהן.

וואלה! סלבס לא מצליחה לעצום עין מאז שהותקפה על ידי חתולה טריקולורית בחדר פחי האשפה, הצמוד לחדרה שלה.


כן, שוב: לינדזי לוהן נעצרה

הימים הנוראים של כוכבי הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully