וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההכחשות: מאיה בוסקילה בהריון

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.6.2012 / 11:00

הזמרת שהכחישה בכל תוקף את דבר ההריון שלה, הגיעה אתמול (ב') לפתיחה של בר "השלוותא", חשפה בטן של חודש שלישי והפסיקה לשקר. וואלה! סלבס שקרנית פתולוגית

נראה שמאיה בוסקילה הבינה שאם היא תמשיך לשקר עלול לקרות לה מה שקרה לפינוקיו והחליטה להפסיק עם ההרגל המגונה. אחרי שהכחישה בכל תוקף את דבר ההריון ואף השתמשה בקצת צעקות על מנת ליצור אמינות, הבוסקילה כבר לא משנה את האמת ובמהלך אירוע שהתקיים אמש (ב') היא כבר הסכימה להודות שהיא אכן בחודש שלישי.

הזמרת, שרק לפני מספר ימים פורסם כאן כי המופע החדש שלה בזאפה בוטל לאחר שלא מכרה מספיק כרטיסים, החליטה לא לתת לעובדות המצערות לשבור אותה ואתמול יצאה לחגוג.

מאיה בוסקילה. אביב חופי
לא יפה לשקר. מאיה והבעל/אביב חופי

בוסקילה הגיעה אמש לפתיחה של בר "השלוותא", בנמל תל אביב ופיזרה חיוכים מסנוורים לכל עבר. מי שהתבליין לצידה של הזמרת, אגב, היה לא אחר מאשר השחקן ההוליוודי, דיוויד ארקט, שהגיע לישראל על מנת לחגוג לעצמו בר מצווה ולצלם סדרה חדשה עבור ערוץ הטיולים האמריקאי.

דיוויד ארקט. אביב חופי
חופשי על הבר. דיוויד/אביב חופי

מי שבאמת גנב את ההצגה, היה דווקא מושיק גלאמין, שהגיע לאירוע כשהוא מלווה ברכש חדש והורס במיוחד, העונה לשם אנטון, שטס כל הדרך לאדמת הקודש היישר מדובאי, שם הוא מתגורר בשנים האחרונות. השניים, כך מתברר, הכירו במהלך מצעד הגאווה שהתרחש לפני מספר ימים בתל אביב ומאז, כך מספרים חברים, האהבה פורחת.

מושיק גלאמין. אביב חופי
הצליח לו. מושיק ואנטון/אביב חופי

עוד הגיעו לפרגן: חיים רביבו, שבקרוב יהפוך לאבא, יעל פוליאקוב וחברתה הטובה דורית בר אור, רועי בר נתן הקורע, חן אהרוני, רוני מאנה וג'ני צראווני וגם מירית גרינברג.

לרכש החדש של וואלה! סלבס קוראים מפגש הסטייק.

יעל פוליאקוב, דורית בר אור. אביב חופי
BFF. יעל ודורית/אביב חופי
חיים רביבו. אביב חופי
הוא לא שיקר. חיים/אביב חופי
חן אהרוני. אביב חופי
מקווים שאתה לא שקרן. חן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully