וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע בוטל: מאיה בוסקילה לא מוכרת כרטיסים

וואלה! סלבס

10.6.2012 / 14:00

אחרי אין ספור פרסומים על הופעת הבכורה של מאיה בוסקילה בזאפה, המופע בוטל עקב מכירת כרטיסים דלה. המארגנים: "המופע לא בוטל. הוא נדחה". וואלה! סלבס דוחה

אם יש רגע ממנו כל אמן חושש, הוא אותו רגע שבו יודיעו לו כי עליו לבטל מופע גדול בעקבות מכירת כרטיסים דלה, או במילים אחרות מחוסר עניין לציבור. אחת כזו, שהקהל לא ממש התעניין בה, היא מאיה בוסקילה, שלמרות הפרסומים הרבים, נאלצה השבוע לוותר על מופע הבכורה שלה בזאפה תל אביב.

על פי גורמים בהפקה, המופע שאמור היה לפתוח את סיבוב ההופעות החדש של הזמרת בוטל וזאת עקב אי מכירת כרטיסים. "נמכרו רק עשרות בודדות של כרטיסים", סיפר גורם המעורה בפרטים, "זה לא נעים ובהפקה החליטו לבטל את המופע".

מאיה בוסקילה. אביב חופי
נשאר עוד כרטיס אחד, מי קונה?/אביב חופי

כזכור, הקריירה של בוסקילה דעכה בשנים האחרונות. מאז שהחליטה להיפרד ממי שגילה אותה, רוברטו בן שושן, היא החליפה מספר מנהלים, כשהאחרון שבהם הוא אבי גואטה, מנהלה הכל יכול של שרית חדד. יחד עם מנהליה ניסתה בוסקילה לפרוץ בחזרה לתודעה, אך לא ממש הצליחה. מאיה אף ניסתה את מזלה בתכנית הריאליטי "האח הגדול", גם שם הפסידה לאקס שלה, דודי מליץ. בקרוב היא תופיע שוב על המסך בתכנית ריאליטי אחרת, "לה לה לנד" של חברת הלווין yes.

מיחסי הציבור של בוסקילה נמסר: "המופע לא בוטל אלא נדחה למועד חדש, אותו נפרסם בהמשך. הדחייה נובעת מהחלטה להקליט את המופע לדיסק הופעה ואנו רוצים קודם כל להוציא 2שירים חדשים אל תחנות הרדיו, ולאחר מכן מאיה תצא בסיבוב הופעות גדול עם מספר תאריכים חדשים."

וואלה! סלבס דחתה את מופע הפתיחה שלה בפוסיקט, לאחר ששכחה לעשות שעווה במפשעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully