וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי, גם החבריקו התפקד: הפדיחה של אשר על במת הסופרבול

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 11:18

אנחנו לא ממש מצליחים להירגע ממופע המחצית של אשר בגמר הסופרבול ואחרי שראינו את התקלה הטכנית והמבורכת מבעד למכנסיו לאחר חיכוך קל עם אלישיה קיז - מד החום בהחלט עלה. צפו, תודו לנו אחר כך. וואלה! סלבס התרוממה אל על

אשר ואלישיה קיז בהופעת סופרבול 2024. Kevin Mazur, GettyImages
מי בוווווווווו/GettyImages, Kevin Mazur

לאס וגאס התמלאה במהלך הלילה האחרון בכל טוב, נצנצים והרבה אדרנלין בעיקר מצד טיילור סויפט שהגיעה לצפות בבויפרנד משחק בגמר סופרבול הגדול. כן, נזכרנו בסופו של דבר שמדובר באירוע ספורט בגדול. ובקטן, אור הזרקורים הופנה למופע המחצית הנוסטלגי באצטדיון כש-65,000 מעריצים נשאו עיניים לצמד הלוהט על הבמה אשר (45) במובים הלוהטים והידועים והתוספת המפתיעה, אלישיה קיז (43).

יחד, השניים איחדו את הכימיה שהייתה להם ב-2004. היא, בבגד גוף אדום מכוסה קריסטלים של דולצ'ה גבאנה התחילה בסולו פסנתר והצטרפה לזמר האהוב שנראה שהמתין לה די בקוצר רוח. יחד המשיכו לדואט המוכר "מיי בו" מתנועעים יחד על המסלול לצד קהל מהופנט.

בין הביצועים הנוסטלגיים על הבמה נרשמו בין היתר המון חיכוכים, זיעה ואופסי - גם אשר אחד שככל הנראה התרגש קצת יותר מדי לאחר הריקוד הצמוד עם אלישיה קיז. רגע אחד של בלבול כנראה גרם לחבר הטוב בתוך המכנסיים להרים את עצמו אל על, אל מול מראה הזמרת. כל הקסם הזה נגמר בחיבוק אחורי חמוד שעשה לנו דברים בלב. אנחנו יודעים שאלישיה קיז נשואה לראפר סוויז ביטז, אבל בואו, החיבוק הזה היה משהו משהוווו.

וואלה! סלבס מלכתחילה לובשת שחור ורחב. ככה היא נמנעת מפדיחות של כרס מבצבצת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully