וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון ביטלה את האירוסים, אבל מסרבת להחזיר את הטבעת!

וואלה! סלבס

20.11.2018 / 13:03

כולם האמינו שחלומות מתגשמים כאשר יורשת המיליונים פריס הילטון התארסה לבן הזוג - כשקיבלה טבעת של 20 (!) קארט. כעת, מתברר שלא רק שזרקה את כריס זילקה, אלא שהיא גם לא מחזירה לו את הבלינג היקורתי. וואלה! סלבס בונקר

הצעת הנישואים של כריס זילקה לפריס הילטון (אינסטגרם)

וואלה! סלבס לא באמת האמינה כשזה קרה, כאשר הרווקה ההוליוודית הנצחית, פריס הילטון, התארסה לאהוב לבה דאז - השחקן כריס זילקה - כולל טבעת יהלום ענקית, של לא פחות מ-20 (!) קארט. אז זהו, שמתברר שבחודשים שחלפו מאז, מיס הילטון הספיקה להיפרד ממנו, וכעת לא רק שהיא טוענת שהיא סומכת רק על עצמה בגלל שהיו בחייה שקרים, אלא גם לא מחזירה לאקס הטרי את טבעת האירוסים שהעניק לה... רק כי היא מסרבת לראות אותו. דרמה? שתתייעץ עם החברה-אויבת (בערך) שלה, קימי קרדשיאן.


רכלו על הפרידה של פריס הילטון באינסטגרם

פריס הילטון, כריס זילקה. אינסטגרם, צילום מסך
פריס הילטון זוכה להצעת הנישואים מכריס זיקלה/צילום מסך, אינסטגרם
פריס הילטון, כריס זילקה. אינסטגרם, צילום מסך
קאט ל... פרידה סופית ומוחלטת. דמעה/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (ב') התברר שכוכבת הריאליטי במיל' ואחת הבלונדיניות הכי מוכרות בעולם לא תלבש שמלת כלה בקרוב, רק כי היא וארוסה, שחקן בלונדיני לא פחות שבילה איתה כשנתיים, כבר לא יחד. על פי הדיווחים של רכלני אל.איי, היא זו שנפרדה ממנו לפני כמה שבועות, זאת למרות שבפעמים האחרונות שבהן תועדה על ידי הפפראצי, פריס עדיין התהדרה בטבעת היהלום בשווי שני מיליון דולר שהעניק לה במהלך חופשת סקי יוקרתית באספן.

אמנם לא מדובר בפעם הראשונה שבה הילטון מבטלת חתונה (היא כבר הייתה מאורסת בשנת 2005 למיליונר אירופי, אבל לא נישאה לו לבסוף) - אבל נדמה שהעניינים מסובכים, למרות הפרידה השקטה. פריס, מחקה את התמונות המשותפות של השניים ברשתות החברתיות, ואף פרסמה תמונה של עצמה כמרלין מונרו, לצד הכיתוב "הכל קורה מסיבה מסוימת... אתה מאמין בשקרים כך שבסופו של דבר אתה סומך רק על עצמך. לפעמים דברים מתפרקים כדי שדברים טובים יותר יתאחדו". זה אומר שלא בדיוק סמכת עליו?

עוד באותו נושא

פריס הילטון מזייפת אורגזמה על הבמה

לכתבה המלאה
פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
תמשיך לחפש את האחד, כנראה. פריס הילטון/צילום מסך, אינסטגרם

רגע אחרי שנודע על ביטול האירוסים, רכלני הוליווד מיהרו לגלות שמי שעיצב את הטבעת, עבד עליה כארבעה חודשים (!!) ומכר אותה לכריס בהנחה משמעותית מאוד - רק כי התכשיטן הוא חבר קרוב של משפחתה של פריס. עם זאת, כיוון שהמאורסים לשעבר לא נפגשו מאז הפרידה, הילטון לא החזירה לזילקה את הבלינג (כפי שהיא מחויבת לפי החוק בקליפורניה), ולא ברור אם בכלל תשיב לו את התכשיט הנוצץ שבכל זאת עלה לא מעט דולרים. נו, מה אכפת לך, הרי את יכולה לבקש מאבא אחת חדשה!


וואלה! סלבס לא החזירה את טבעת הרטט שסחבה מהבית של האקס ועדיין עונדת אותה על האצבע... כמזכרת אורגזמית.

פריס הילטון, כריס זליקה. אינסטגרם, צילום מסך
בתקופה המאושרת של פריס וכריס/צילום מסך, אינסטגרם
פריס הילטון, כריס זליקה. GettyImages
"מאמי, אפשר לקבל את הטבעת בחזרה?"/GettyImages
פריס הילטון, כריס זליקה. GettyImages
היה להם פאן. אז היה/GettyImages
פריס הילטון על חוף הים עם הכלבים. splash
תמיד יהיו לה הכלבלבים שלה. פריס הילטון/splash
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully