וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת יום ההולדת המוגזמת שערך החבר של ג'ודי ניר מוזס

וואלה! סלבס

14.8.2018 / 13:50

האדמונית הכי מפורסמת בישראל חוגגת היום 60 שנות פה גדול, כך שבן הזוג שהיא חובקת מאז הפרידה מסילבן שלום - החליט לערוך לג'ודי ניר מוזס הפתעה מרגשת, מוגזמת במיוחד. צפו. וואלה! סלבס ה-מ-ו-מ-ה

תמונות גולשים

מי לא חולמת על הפתעה מרגשת ביום הכי שמח בחייה? יתקשר, יצייץ, יחבק אותה ביום שבו היא נולדה וישלח לה זר פרחים, חבילת שוקולדים טעימים או מברק מזמר. אז זהו, שהגברת ג'ודי ניר מוזס זכתה למשהו קצת יותר בומבסטי ויוקרתי, בכל זאת - זו הפעם הראשונה בחייה שבה היא זוכה להפתעה רומנטית במיוחד לכבוד יום הולדתה.


רכלו על הפתעת יום ההולדת של ג'ודי בפייסבוק

ג'ודי ניר מוזס. תמונות גולשים
מזל טוב! ג'ודי/תמונות גולשים

מוזס, שחוגגת ממש היום (ג') את הכניסה לעשור השביעי בחייה (60 שנות קיום במקרה שלא הבנתם), הופתעה אתמול כשבן הזוג החדש, אבי רוטנברג, הגיע לביתה, כיסה את עיניה ונסע אותה עד לבית מלון יוקרתי בהרצליה - שם הסיר את הכיסוי מעיניה רק כדי שהיא תגלה כי היא בסוויטה מפוארת המשקיפה לים, שנשכרה עבור השניים.

אם לא די בכך, החבר האוהב הוסיף וקישט את כל החדר של אשת הטלוויזיה בבלונים, הוסיף שמפניה ושוקולד. מוזס, פרסמה סרטון ברשתות החברתיות, לצדו טרחה לציין שזו הפעם הראשונה בחייה שבה מישהו מפתיע אותה ביום הולדתה. סילבן, אולי נפרדתם לפני כשנה, אבל שמעת?!


ביום ההולדת שלה, וואלה! סלבס קיבלה ביצת הפתעה. לפנים.

עירום?

ככה ג'ודי ניר מוזס מתמודדות עם החום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully