וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצב הסמבה: קייטלין ג'נר תתחרה בריאליטי סופר פופולרי?

וואלה! סלבס

25.1.2018 / 11:02

מי אמר שהטרנסג'נדרית המפורסמת בעולם כיום כבר לא רוצה להגיע למקום הראשון, כמו בימים שהייתה ספורטאי אולימפי? כי בקרוב, ייתכן שתראו את קייטלין ג'נר מפזזת על רחבת הריקודים בשידור חי. וואלה! סלבס ארונוב

קייטלין ג'נר. ספלאש
עדיין תחרותית? קייטלין ג'נר/ספלאש

לפני כ-40 שנה, פחות או יותר, אמריקה מאוד התלהבה מאלוף אולימפי בשם ברוס ג'נר - שהביא המון מדליות וגאווה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בשנים שחלפו מאז, לא רק שהצ'מפיון נחשף מחדש כאישה קייטלין ג'נר, שבשנת 2018 מבטאת את עצמה בצורה האותנטית ביותר שהיא יודעת, אלא שמדובר בהורה של כמה מהנשים המפורסמות ביותר על הגלובוס: בנות משפחת קרדשיאן, כמובן.

זה שמיס ג'נר בת 68 לא אומר שהגברת איבדה מייצר התחרותיות שלה, נכון? כי בקרוב, ייתכן שתוכלו לבחון את הטרנסג'נדרית המפורסמת ביותר בעולם, במסגרת אחת מתחרויות הריאליטי האהובות והנצפות ביותר בארצות הברית. כזאת שמנענעים בה את האגן.


עוד רכילות גלובלית:
זהירות, הרחצה אסורה: קייטי פרי הותקפה בים
שיקגו ווסט ימינה? כוכבים שקראו לילדים על שם מקומות

רכלו על קייטלין ג'נר על רחבת הריקודים בפייסבוק

קייטלין ג'נר. GettyImages
מאמא אל קיילי. ג'נר ובתה/GettyImages

רכלנים בהוליווד מתעקשים שג'נר החליטה שתפציע כאחת המתמודדות בעונה מיוחדת של הגרסה האמריקנית ל"רוקדים עם כוכבים" - שתכלול עשרה אתלטים מוכרים, שירקדו מול המצלמות בעונה קצרצרה יחסית. בעוד שבארץ כבר לא ממש מדגמנים כוריאוגרפיה על המסך, ארצות הברית עדיין משוגעת על התחרות שתשוב לעונה ה-26 (!) שלה, כולל פרצופים מוכרים בתור הסלבס המתחרים כמובן.

אם ג'נר תזדקק לעצה או שתיים כדי להגיע למקום הראשון, אין סיבה שתפנה לאנה ארונוב - כי בין אלה שהזיזו ת'תחת בעבר גם ילדיה החורגים (לשעבר): קים קרדשיאן בכבודה בעצמה (שהשתתפה בתכנית בשנת 2008 ונזרקה בשלב מוקדם) ואחיה הצעיר, רוב קרדשיאן (שהגיע למקום השני והמכובד בעונה של 2011). כלומר, אם רק היו מוכנים לדבר איתה, אחרי שנותק בינם הקשר בגלל הספר שכתבה ובו טינפה על המשפחה.


וואלה! סלבס רוקדת כמו היפופוטם בחנות חרסינה. ענוגה שכמותה.

עוד באותו נושא

קייטלין ג'נר מותקפת על ידי נשים טרנסיות

לכתבה המלאה

ככה זה נראה כשקים קרדשיאן פיזזה על הרחבה:

אבל אחיה, רוב קרדשיאן, הצליח יותר ממנה:

קייטלין ג'נר. GettyImages
מגיעה עם השמלות בילט אין?/GettyImages
קייטלין ג'נר. GettyImages
תשברי רגל או משהו. קייטלין ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully