וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן מבריזה מהפסטיגל

18.6.2017 / 0:01

אחרי שלוהקה למופע הכי גדול של חנוכה, החליטו הזמרת ומנהליה כי למרות הסכום המכובד שהיא עתידה לקבל - הם מעדיפים לוותר על התענוג וביטלו את השתתפותה של עדן בן זקן במופע. רוצים לדעת למה? וואלה! סלבס פסטי פסטיגל

צילום פרטי

כל אמן מתחיל יודע שהחותמת האמיתית לכך שהקריירה שלך בשיאה, היא ליהוק לאחד ממופעי חג החנוכה, אבל ליהוק לפסטיגל, זה כבר אומר שאתה בליגה של הגדולים. מלבד העובדה שמדובר בכבוד גדול ועוד סעיף לרזומה, מדובר גם בסכום כסף נכבד שכל כוכב משלשל לחשבון הבנק שלו. כולם יודעים את, חוץ מאשר עדן בן זקן, שהחליטה, ברגע האחרון – לוותר על התענוג.


מבואסים שעדן לא תשתתף? רכלו לנו בפייסבוק

עדן בן זקן. שלומי צ'יקוני, מערכת וואלה! NEWS
פסטי פסטיגל? עדן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקוני

גורמים בהפקה היוקרתית ידעו לספר לוואלה! סלבס כי למרות שהדברים בין הצדדים נסגרו ולמרות שהדבר אף פורסם בכלי התקשורת, החליטו בן זקן ומנהליה כי הם מוותרים על התענוג ופרשו מההפקה ברגע האחרון. הסיבה? אם שואלים את מקורביה של עדן, היא ומנהליה הגיעו להחלטה כי הדבר לא יעשה לה טוב ואף עלול לפגוע בקריירה שלה.

עדן בן זקן. מערכת וואלה! NEWS
מה עם הכסף?/מערכת וואלה! NEWS

"עדן לא צריכה את הפסטיגל בשביל לקבל חותמת להצלחה שלה", סיפר מקורב, "מדובר בהפקה ארוכה שתגזול ממנה זמן רב ותגרום לחסימת כל לוח הזמנים שלה, מה שאומר שהיא גם תפסיד לא מעט כסף שהיא יכולה להרוויח מהופעות באירועים פרטיים והופעות פתוחות", סיפר המקורב.

מנהל יחסי הציבור של עדן בן זקן מסר בתגובה: "אחרי התייעצות צוות הניהול של עדן, הוחלט שבעקבות עומס גדול ואלבום שעתיד לצאת באותה התקופה, לא לקחת חלק בפסטיגל השנה. אנו בטוחים שניפגש בעתיד".


וואלה! סלבס פרשה מפסטיבל שירי ילדים לאחר שגילו לה כי היא לא יכולה להביא אוכל מהבית.

מעושרת בחלקה

עדן בן זקן סירבה לחצי מיליון שקלים

לכתבה המלאה
עדן בן זקן. רפי דלויה,
אולי בשנה הבאה?/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully