וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעושרת? עדן בן זקן סירבה לחצי מיליון שקלים

6.3.2017 / 6:28

מתברר שכוכבת הזמר המקומית עובדת המון, וזמן פנוי כנראה שאין לה - אחרת כיצד הייתם מסבירים את העובדה שעדן בן זקן סירבה לג'וב בשווי של חצי מיליון שקלים? אם זה לא מספיק, היא ממש לא היחידה שזכתה לתפקיד המפתה. וואלה! סלבס הצעה מגונה

עדן בן זקן. מערכת וואלה! NEWS
מסודרת, הא? עדן בן זקן/מערכת וואלה! NEWS

חג פורים עוד רגע מגיע, ומי בכלל חושב על הצגות ילדים לשנה הבאה? אז זהו, שיש אנשים חרוצים שכבר שוקדים ועומלים על מחזות הזמר של חנוכה 2017, ומנסים למצוא את הסטארים הנכונים שיככבו בהפקות המושקעות שלהם.

כל מי שעובד בתעשיית הבידור המקומית, כבר מבין שבחנוכה מוצעים לאמנים שונים סכומים נדיבים במיוחד כדי לככב בהפקה לכל המשפחה - אך המחאה על סך חצי מיליון שקלים (!) עדיין לא היתה פה. אז איך זה שאתה מציע סכום מפוצץ שכזה לשני כוכבי זמר ים תיכוני, כמו עדן בן זקן - והם אומרים לא? נאמנות למקצוע, לו"ז מפוצץ או שהם פשוט מרוויחים יותר?


לעוד רכילות מהביצה:
אושרת קוטלר משיקה חבר חדש עם החברים מהחדשות
"דודו אהרון חתך אותו מחייו": הפרידה הסודית של הזמר

מה אתם אומרים על הסירוב של עדן בן זקן? רכלו בפייס

עדן בן זקן. ניר פקין
נמצא בידיים טובות. עדן בן זקן ושוקי ביטון/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע שהמאורסת הטרייה בן זקן, או מלכת השושנים שלכם, קיבלה הצעה להשתתף במחזמר "אלאדין והנסיכה יסמין" שתעלה באולם "סמולרש" שבאוניברסיטת תל אביב בחג הסופגניות הבא, מטעם בעלי חברת "מגן הפקות", אלעד יוסף מגן ואדם טדגי, זאת תמורת סכום קרוב לחצי מיליון שקלים.

בן זקן היתה אמורה לככב ב-60 הצגות בלבד, כשאיתה רוצו שיופיע הזמר פאר טסי - שקיבל גם כן הצעה זהה להשתתפותו במחזמר (בחשבון מהיר, מדובר במיליון שקלים כן?). אז זהו, שהשניים פשוט סירבו לג'וב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פאר טסי. רפי דלויה
סרבן מספר 2. פאר טסי/רפי דלויה

אז מה בעצם הסיבה לסרב לסכום מפוצץ שכזה? מנהלה של בן זקן מסר בתגובה: "למרות הפיתוי הגדול להשתתף בהפקה הנוצצת של "אלאדין" נאלצנו לוותר מכיוון שבימים אלו עדן עובדת על מופע הענק שלה בקיסריה, על הפקת אלבום שלישי ועמוסה בלוח הופעות צפוף. כל אלו דורשים השקעה פיזית ונפשית, ואינם מותרים זמן להשתתף בהצגה, עדן מתחייבת למצוינות ומשקיעה בכדי להביא לקהל שלה את הטוב ביותר ".

מחברת "מגן הפקות" נמסר: "בימים אלה אנו עובדים על הפקת החנוכה 'אלאדין והנסיכה יסמין' שתעלה בחנוכה 2017, אנחנו נמצאים במשא ומתן עם כוכבי בידור מהשורה הראשונה, כך שברגע שיהיה מה לפרסם, אתם הראשונים להיות מעודכנים".


וואלה! סלבס קיבלה הצעה להשתתף בטקס מלכות היופי וסירבה בתוקף, כי היא טסה ישר למיס יוניברס.

עדן בן זקן. מערכת וואלה!
יש מספיק כסף בחתונות הא? בן זקן/מערכת וואלה!
עדן בן זקן. שלומי צ'יקוני, מערכת וואלה! NEWS
מלכת השושנים. עדן בן זקן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully