וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ואנדל מ"האח הגדול" על הזוגות שנותרו בבית: "ככה לא נראית אהבה"

מאור בן הרוש

8.3.2017 / 14:29

בני הזוג הדביק שיצא מהריאליטי בזה אחר זו, פטפטו בראיון משותף על ההדחה הכפולה שלהם, החינוך של שרון גל ואמא של עדן סבן. וגם: אנדל מספר מי לדעתו הזוג האמיתי של הבית. וואלה! סלבס למה לא

עידו שחם

נדמה שצופי "האח הגדול" לא האמינו שזה יקרה, אבל רומיאו ויוליה של הבית - אנדל קבדה ועדן סבן - שבשלב מסוים נדמה היה שיגיעו לגמר העונה השמינית של הריאליטי, הודחו אמש (ג') בזה אחר זו מהבית. עם זאת, את צמד המודחים הטריים, שטיפחו בשבועות האחרונים זוגיות צמודה, ההדחה פחות זעזעה.

"הפסקנו להיות מופתעים פה, באמת, אי אפשר לצפות לכלום", סיפרו סבן וקבדה לוואלה! סלבס בראיון זוגי, "לא חשבנו שנודח", אמרה הדוגמנית, בעוד שאנדל הוסיף ש"ברגע שעדן יצאה התפללתי לצאת אחריה... מה שצריך לקרות קורה וכנראה שהיינו צריכים להמשיך את הדרך שלנו בחוץ".


עוד רכילות מרגשת:
עדן סבן מ"האח הגדול" מורידה את הבגדים מול המצלמה
לא תאמינו מי סירבה להיכנס לבית "האח הגדול"

רכלו על ההדחה של עדן ואנדל בפייסבוק

עדן סבן, אנדל קבדה. עידו שחם
חיוכים. עדן סבן ואנדל קבדה/עידו שחם

בתחילת התחרות, נדמה שהיחסים של עדן התחממו דווקא לכיוונו של חזי "באווירה טובה" חיים, שהודח בשלב מוקדם ש העונה. "ביני לבין אנדל היתה קרבה כבר מהשבוע ראשון, אבל הדחקנו את זה", היא מבהירה, "אנדל, מהכיוון שלא רצה לפתח שום דבר בבית ולא הכיר את הדבר הזה אהבה ומאוד פחד ממנו. אני מהכיוון שלא רציתי להיכנס לזוגיות בבית... כל עוד אני שלמה עם ההחלטות שלי, אז אף אחד לא יכול לשפוט אותי. החיים מזמנים לך אוסף של הזדמנויות, אתה מחליט מה לקחת ומה לא לקחת", היא מסכמת.

ומה לגבי שלושת הזוגות שנותרו כעת בבית "האח הגדול"? לדבריו של אנדל, "הזוג האמיתי של הבית הם חמימו ושרון... אנחנו לא במקום לשפוט זוגות, כי אנחנו לא יכולים להיכנס להם תחתונים וללב". עם זאת, סבן טוענת כי "אני ועכשיו גם אנדל יודעים עכשיו מה זאת אהבה, ואהבה לא נראית ככה". אאוץ', רק אהבה תביא אהבה.

לדבריו של קבדה, השניים ממש לא יתגעגעו לשרון גל, מי שכינה בפני המצלמות "גזען" והטיח בו האשמות ללא הרף. "אנשים נותנים לדבר הזה לגיטימציה. אני חושב שהוא לא מתאים לטלוויזיה, כדמות חינוכית והשכלה, הצפייה בו היא רק לאנשים בני 16 ומעלה. אנחנו מתחנכים כמדינה לגזענות".


וואלה! סלבס מודחת מהדייטים אליהם היא יוצאת בזוגות. היא ועצמה.

מרגש!

עדן סבן מ"האח הגדול" לוהטת בביקיני קטנטן!

לכתבה המלאה
עדן סבן. שי סמייה, מערכת וואלה! NEWS
לוהטת. עדן סבן/מערכת וואלה! NEWS, שי סמייה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עם שרון? אנדל קבדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
עדן סבן. אלעד אדמוני, מערכת וואלה! NEWS
היוש, עור וערייה. סבן/מערכת וואלה! NEWS, אלעד אדמוני
עדן סבן, אנדל קבדה. עידו שחם
עלו והצליחו. עדן סבן ואנדל קבדה/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully