וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר מסתבך עם הקהילה הגאה: "צריך להעיף אותו מהמסך"

23.1.2017 / 11:55

במהלך ראיון טלוויזיוני, הסביר המגיש למה קעקע על הזרוע שתי יונים - תוך שהוא אומר "הלכתי ועשיתי את הקעקוע הכי קוקסינלי שיכולתי". ההערה הטרנסופובית של אסי עזר לא עברה בשתיקה ועוררה את חמתה של הקהילה הטרנסג'נדרית. וואלה! סלבס פרימיטימיפובית

צילום מסך

אתמול (א') היה יום חשוב לקהילה הטרנסג'נדרית - כשבתכנית "האח הגדול" החליטו להעניק לתאלין אבו חנא, מתמודדת טרנסג'נדרית בריאליטי, את האפשרות לשיר דואט עם הזמרת נסרין קדרי ולהקדיש אותו לאביה שמסרב להכיר בה ולדבר איתה.

הרשת החברתית געשה ורעשה, אנשים הביעו את התרגשותם ופרגנו להפקת התכנית על הנראות שהם נותנים לבנות הקהילה - אלא שאז הגיע המנחה לשעבר של התכנית והרס הכל בהתבטאות אומללה אחת.

רוצים עוד רכילות?
אליאנה תדהר וליבי רן בראיון זוגי: "מרגיש טבעי"
מסיבת הסיום של עדי הימלבלוי ויובל המבולבל

מה דעתכם על ההערה של אסי? רכלו לנו בפייסבוק

אסי עזר. צילום מסך
למי קראת קוקסינל? אסי עזר/צילום מסך

מיד לאחר שידור התכנית, התארחו אסי עזר ורותם סלע בתכנית הלילה של גורי אלפי. המנחה המשעשע שאל את המנחה הגאה (שכזכור, נישא בקיץ האחרון לגבר) מה פשר הקעקוע (שתי יונים) שמצויר לו על היד, ואז עזר, מבלי להניד עפעף, הוציא מפיו משפט טרנסופובי מבלי להבין מה הבעיה.

עזר סיפר כי חווית הצילומים של העונה השנייה של הסדרה שלו הייתה כל כך מזעזעת, "אמרתי לכולם שזו הייתה חוויה דוחה", סיפר המנחה, "ואני לא רוצה לעבור אותה עוד הפעם. ואמרתי למחרת אני קם, אני דופק את הראש, אני עושה משהו משוגע. והלכתי ועשיתי את הקעקוע הכי קוקסינלי שיכולתי לעשות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
הקעקוע של עזר/צילום מסך, אינסטגרם

גורי, שהבין את גודל הטעות, ניסה להתבדח ואמר לעזר, "עכשיו אמרת קוקסינל, והורידו אותנו מפייסבוק", אסי, שגם קלט את שאמר, הוסיף, "נכון אסור להגיד, אבל כאילו אתה יודע שלחבר'ה מהקהילה מותר להגיד כאילו..."

התגובות הזועמות לא איחרו לבוא, "קוקסינל תקרא לחילבה שהביאה אותך לעולם", כתבה טרנסג'נדרית אחת בפייסבוק, בזמן שאחרת כתבה, "אתה מעורר בי רצון עז לעודד הומפוביה". גם התגובות לפוסטים של השתיים היו נוקבים, "איזה דביל", כתב אחד הטוקבקיסטים, בזמן שגולש אחר כתב, "מרוב שמתאמץ להיות ליצן מצחיק, סתם יצא לו אידיוט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקסינל זה חיפושית!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרנסית זועמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תהיתם מדוע התגובות הזועמות - הרי שקוקסינל היא מילת זלזול וגנאי שהפירוש שלה הוא בעצם חיפושית (בגרמנית). אנשי הקהילה מנסים במשך שנים למגר את השימוש במילה והנחלת המילה "טרנסג'נדרית" במקומה, כך ששימוש של המילה "קוקסינל" בפריים טיים, בטח ובטח על ידי מגיש הומו - נחשבת לפגיעה בקהילה ובתהליך שהם מנסים לקדם.

תקראו לזה אירוניה או סתם צירוף מקרים מביך, אבל רק לפני פחות משנה, במרץ 2016, תקף עזר את האתר 'YNET', לאחר שזה פרסם כתבה תחת הכותרת, "רקדנים הם לא רק הומואים וקוקסינלים", כותרת שהיא ציטוט של כוכב המחזמר "בילי אליוט" - שון גרנות זילברשטיין, נער בן 14, שסיפר כי בבית הספר צחקו עליו על כך שהוא רקדן. נראה שעזר, שלא אהב את הכותרת כתב פוסט נוקב נגד האתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולשים זועמים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היי לחברים בווינאט, לא חושב שעשיתם את זה בכוונה, אבל בחרתם כותרת מכוערת נורא לכתבה די מקסימה שבאה לקדם הצגה עם מסר חשוב", כתב עזר והוסיף, "המסר שמשתמע מהכותרת הזאת הוא בדיוק המסר ההפוך של ההצגה. חבל. ועוד דבר - 'קוקסינל' היא מילה שצריכה להיעלם מהלקסיקון שלנו, מדובר בקללה (למדתי את זה בזכות חברי לאגודת הלהט"ב אחרי כמה תקריות מצערות בכוכב הבא:) מי שתדרך את הנערים האלה שהתראיינו צריך לנהל איתם שיחה ולהסביר להם את זה". ומי יסביר לך שוב, מיסטר עזר?

סטטוס של אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
סטטוס של אסי עזר/צילום מסך, פייסבוק

יש לציין שרק בשנה האחרונה, עזר הרחיק עד לספרד - שם נישא לבן זוגו, אלברט, כשלצידו החברות הטובות והמשפחה. אם לא די בכך, ברזומה של המגיש הגאה, שני סרטים שעשו כשירות לקהילה - הראשון על היציאה מהארון שלו, והשני על כל תהליך הנישואים שלו ושל בעלו.

אסי, רוצה להתנצל? משהו?
"אין תגובה".

מה לגבי הסטטוס שאתה בעצמך פרסמת?
"אין תגובה".


וואלה! סלבס מגנה כל גילוי הומופוביה, טרנסופוביה או סתם פוביה נגד מנחים מעצבנים.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully