וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך הגדול של בר רפאלי והחבר הטוב

8.2.2016 / 14:36

הוא היה החבר הכי טוב שלה, כזה שתמך בה בכל רגע ובכל סיטואציה והיה איש סודה, אבל כעת - חברים מספרים כי בין הטופמודל והBFF שלה, נדב שצר, עבר חתול שחור. שלא לומר, פנתר. וואלה! סלבס יאללה סולחה

ניר פקין

"כל אחד צריך חבר טוב. כזה שיודע לתת. להקשיב ולקבל. כזה שגם בלי לדבר יודע מתי להתקרב או לקחת צעד אחורה. חבר שאפשר ליפול עליו ואפשר לריקוד איתו. ששם גם כשטוב וגם כשעצוב. כזה שבעיניים עצומות, תבטחי בו שיתפוס אותך אם תמעדי וידע להחזיר אותך לדרך הישר. חבר שיד ביד חווים חוויות לאורך החיים והכל באהבה, פירגון והרבה כייף. חבר שיודע לארגן מסיבות מטורפות מושלמות מלאות בשתיה ואהבה. בקיצור אם מישהו רוצה, קוראים לו שצר אבל לצערי הוא לא פנוי. אני תפסתי אותו קודם" - כך כתבה בר רפאלי על החבר הכי טוב שלה, נדב שצר, רק לפני כשנה וחצי, רגע אחרי הפרידה הקשה מעדי עזרא בעקבות פרשת מיק ג'אגר הזכורה.

רוצים עוד רכילות?
הטרגדיה הכפולה של מתמודדת 'האח הגדול'
חטוב ועצבני: וין דיזל משוויץ בפיגורה הלוהטת

בר רפאלי. פייסבוק, צילום מסך
ביוש/צילום מסך, פייסבוק

מי מכם שלא מכיר, שצר נחשב במשך שנים הבחור שעושה הכל בשביל ברבור. כזה שמוכן לחרף את נפשו רק בשביל להגן עליה מכל משמר, שדואג לה לכל דבר ובעיקר עומד דום כשהיא רק מצייצת. אם לא די בכך, הוא גם זה שהיה אחראי על הפקת החתונה הגרנדיוזית ודאג ששום צלם פפראצי לא יתקרב למתחם. מי שמכיר את השניים, יודע ששצר היה ללא ספק החבר ב-ה' הידיעה של הדוגמנית.

אממה, מקורבים לשניים מספרים כי בחודשים האחרונים - עבר חתול שחור בין השניים, וכי הם ניתקו כל קשר, "הם לא מדברים כבר תקופה ארוכה", סיפרה חברה טובה של השניים, "מעבר לכך, היא אפילו לא סיפרה לו על ההריון. אם פעם, שצר היה הראשון לדעת הכל - היום, הוא ממודר מכל מה שקשור לבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בר רפאלי. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט המרגש/צילום מסך, פייסבוק

החברים הקרובים יודעים לספר כי הסכסוך עשה רע לשני הצדדים, אך בעיקר לאיש חיי הלילה, "צריך להבין", מספרת אחת החברות, "שצר ובר היו כמו אחים, כמו תאומים - הוא ידע עליה הכל והיא עליו, הם תמיד היו שם אחד בשביל השני ולא משנה באיזו יבשת בר היתה, לא היה עובר יום בלי שהיו מדברים, הברוגז הזה באמת היה שוק לכולם, שצר לקח את זה ממש קשה".

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה קרה בין הבלונדה לחבר המפיק? יש הטוענים כי חל משבר באמון בין השניים, וכי בר החליטה לנתק איתו את הקשר וכרגע השניים לא מתקשרים. עם זאת, יש הטוענים כי השניים פתרו את העניינים ביניהם, אך עם זאת לא חזרו לקשר טוב כפי שהיה בעבר.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בזמנים יפים יותר/צילום מסך, אינסטגרם

ציפי רפאלי לא טרחה לענות לוואלה! סלבס
נדב שצר מסר בתגובה: "מה שביני לבין בר, אני מעדיף שישאר ביני לבינה".

וואלה! סלבס רבה עם החבר הכי טוב שלה, אחרי שהוא החליף אותה במלכה שולטת אחרת.

מה דעתכם על הסכסוך? רכלו לנו בפייסבוק

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
שלום חבר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully