וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יהודה לוי ושלומית מלכה מאורסים!

9.10.2016 / 13:03

עד כמה שוואלה! סלבס ציפתה לרגע הזה, גם היא לא האמינה שהוא יקרה כל כך מהר: אחרי שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית ודביקה במיוחד, יהודה כרע ברך ושאל את שלומית מלכה את שאלת השאלות במהלך חופשה. ברור שהיא אמרה כן. וואלה! סלבס מתרגשת ברמות של כלה

ניר פקין

שפשפו טוב טוב את העיניים, ותוודאו שאתם לא הוזים: יהודה לוי ושלומית מלכה מאורסים! הרגע לו חיכו יותר מכל בביצה המקומית סוף סוף קרה, והוא היה מתוק ומרגש במיוחד.

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הזוגיות שלהם, עכשיו וואלה! סלבס שמחה להיות הראשונה שמספרת לכם כי יהודה ושלומית מאורסים. ההצעה, אם אתם חייבים לדעת, התרחשה באמצע החופשה הרומנטית של השניים בוורונה - אז כרע יהודה ברך, שלף טבעת והציע לשלומית לבלות את שארית חייה איתו. אז מה היא ענתה? ברור שכן!

יהודה לוי שלומית מלכה. ניר פקין
ברור שכן!/ניר פקין

אז לא פער הגילאים של 14 שנה, לא העובדה שלוי כבר היה מאורס ולא גילה הצעיר של היפיפייה בת ה-22 - גרמו לטופמודל לחשוב פעמיים לפני שענתה את התשובה המתבקשת: "ברור שכן!" והפכה את לוי לגבר הכי בר מזל עלי אדמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יהודה לוי, שלומית מלכה. אלירן אביטל,
תזמינו אותנו לחתונה?/אלירן אביטל

כזכור, הרומן הלוהט בין השניים (עליו קראתם ממש כאן לראשונה) התחיל לפני שנה וחצי, אז לוי חיזר אחרי הדוגמנית העולה שנענתה מיד לאיש החשוב מאוד, ויחד הם הפכו לפאוור קאפל הבלתי מעורער של הביצה. ברזומה הרומנטי של יהודה כבר הייתה טבעת אחת שהוענקה אז לאקסית, נינט טייב, אך הוסרה מאצבעה לפני שהשניים הספיקו לבחור אולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה לך לבן! שלומית מתאמנת על הצבע שתלבש בקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת נראה שסוף טוב הכל טוב, והשחקן מצא את האחת שאיתה הוא מעוניין לבלות את שארית חייו. עכשיו נותר רק להמתין בסבלנות למה שמסתמנת כחתונת השנה הבלתי מעורערת של עולם הבידור. תזמינו את וואלה! סלבס, כן?

וואלה! סלבס מתרגשת מהחתונה הזאת יותר ממה שהתרגשה בחתונה של עצמה. כנראה כי הפעם לא מדובר בפנטזיה.

מתרגשים? רוצים לאחל מזל טוב ליהודה ושלומית? אחלו בפייסבוק

יהודה לוי שלומית מלכה. ניר פקין
איי דו דובי!!!!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully