וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה סופי: אמה סטון ואנדרו גרפילד נפרדים

וואלה! סלבס

28.10.2015 / 11:05

אחרי ארבע שנים של עליות, מורדות ושמועות על פרידות, החליטו ספיידרמן והיפיפייה שלצדו שהם מפרקים את החבילה – הפעם זה סופי. אז מה קרה לזוג הנוצץ של הוליווד, אמה סטון ואנדרו גרפילד? וואלה! סלבס טווה קורים

אנדרו גרפילד +אמה סטון. GettyImages
התאהבו על סט הצילומים. גרפילד וסטון/GettyImages

משהו לא טוב עובר על תעשיית הבידור של הוליווד. אחרי הגירושים של האלי ברי ואוליביה מרטינז, עכשיו שוב דמעות של עצב, וגם כמה של שמחה – בכל זאת, שני רווקים נחשקים חזרו לשוק – נשפכות בגבעות הוליווד. למה? כי צמד השחקנים אמה סטון (27) ואנדרו גרפילד (32) הודיעו על פרידה סופית, אחרי ארבע שנות זוגיות פוטוגניות במיוחד.

לעוד סיפורי סלבס:
האלי ברי ואוליביה מרטינז מתגרשים
סיון קליין מקבלת קמפיין נחשק

אנדרו גרפילד +אמה סטון. GettyImages
כבר לא. אמה סטון ואנדרו גרפילד/GettyImages

כבר באפריל האחרון, החלו שמועות על צרות בגן עדן אצל הזוג הנוצץ, ואתרי הרכילות בהוליווד סיפרו שהשניים לקחו הפסקה ממערכת היחסים שלהם, בזמן שגרפילד צילם סרט בטאיוון וסטון התגעגעה מדי.

ההפסקה הזו לא החזיקה מעמד זמן רב, והשניים חזרו אחד לזרועות השנייה. מקורות מספרים שלוחות הזמנים הצפופים של השחקנים העסוקים והצילומים מסביב לעולם הקשו על מערכת היחסים, ואילולא כך היה הם כבר היו עומדים מתחת לחופה – עם רבי והכול, מאחר וגרפילד הוא יהודי כשר למהדרין. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד, וכעת מדווחים הצהובונים כי השניים החליטו לשים קץ למערכת היחסים הדביקה והפוטוגנית שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדרו גרפילד +אמה סטון. GettyImages
חבל, הייתם זוג יפה. גרפילד וסטון./GettyImages

כזכור, השניים הכירו ב-2011 על סט צילומי הסרט "ספיידרמן המופלא". גרפילד היה איש העכביש, בזמן שסטון גילמה את בת הזוג של גיבור העל - התסריט הפך למציאות והשניים הפכו לאחד הפאוור קאפל השווים בהוליווד.

כאמור, כעת חוזרים השחקנים הלוהטים לשוק הרווקים, ובהתחשב בעובדה שגרפילד לא לוהק לסרט הבא של ספיידרמן, השניים יכולים לפחות להתנחם בעובדה שעל סט הצילומים, ככל הנראה, הם לא יפגשו בקרוב.

וואלה! סלבס רואה את האקס שלה כל בוקר כשהוא מביא לה את הדואר. לא נעים.

מה אתם חושבים על הפרידה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully