וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי תובעת את עורך הדין שלה

18.10.2015 / 16:03

הטופמודל הישראלית הגישה הבוקר (א') לבית משפט השלום בתל אביב, כתב תביעה נגד, שימו לב, עורך הדין שייצג אותה בתביעה נגד סאני תקשורת, על סך 151 אלף שקלים. וואלה! סלבס מתנגדת

בר רפאלי. רפי דלויה, אביב חופי,
תובעת!/רפי דלויה, אביב חופי

יש רגעים שוואלה! סלבס ממש חולמת להיות בר רפאלי, ויש רגעים שממש לא. הנה, עכשיו הטופמודל הישראלית נאלצת להתמודד שוב עם תביעה לא נעימה בכלל. אבל אל דאגה, בתביעה הזו - היא זו שתובעת בתקווה לקבל את כספיה בחזרה.

על פי כתב התביעה לפני מספר ימים לבית משפט השלום בתל אביב, נטען כי עורך הדין יוסף מילר, שייצג את הברבור במשפט נגד חברת התקשורת סאני ב-2006, חייב לדוגמנית 151,118.94 ש"ח בגין כספים שחייב לתובעת.

רוצים עוד רכילות?
יוצאים מהארון: רן דנקר והחבר בהופעה פומבית נדירה
מיילי סיירוס התלבשה כמו מגן דוד וחטפה מהטוקבקיסטים
יהודה לוי ואושרי כהן פורשים מעולם הבידור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית המשפט./מערכת וואלה!, צילום מסך
"לפנים משורת הדין, לאור היחסים הטובים ששררו בין הצדדים,לאור האמון שרכשו לעו"ד מילר והיות שעו"ד מילר הבהיר וחזר והבהיר כי סיכויי קבלת מלוא הסכומים שנתבעו בתביעה מצוינים וכי לא יותיר אצלו כספים שאינם מגיעים לו, הסכימו התובעת והוריה לבקשתו והעבירו לו סכום של

כזכור, ב-2006, תבעה הגברת רפאלי את חברת סאני לאחר שזו, על פי הטענה, שידרה את ימי צילום הפרסומת שלה בשידור חי ברשת, וזאת ללא ידיעתה. כמו כן, על פי כתב התביעה שהוגש, החברה השתמשה בסרטון הפרסומת והקרינה אותם גם על מסכי בית הקולנוע, בניגוד להסכם בין הצצדים.


כעת, תובעת רפאלי את עורך הדין שייצג אותה במשפט. בתביעה מצוין, כי ההסכם בין מילר למשפחת רפאלי היה שעורך הדין יקבל 20 אחוז מהסכום הכולל אותו תקבל רפאלי מהתביעה נגד סאני, אותם תבעה על סך של למעלה מ- 4 מיליון שקלים. על פי רפאלי, באפריל 2011, כשהתביעה עדיין בעיצומה, ביקש עורך הדין מקדמה בסך 120 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בר רפאלי. GettyImages
בר רפאלי/GettyImages

על פי החישובים, מילר, היה אמור לקבל בסוף המשפט סכום של כ-800 אלף שקלים, כך שהמקדמה נראתה למשפחת רפאלי כסכום הוגן. אממה, לצערם של עורך הדין ורפאלי, בתאריך 16.10.13, במשפט של רפאלי נגד סאני - פסק בית המשפט לטובתה של רפאלי, אך חייב את חברת התקשורת לשלם לדוגמנית רק 400 אלף שקלים, פחות מעשירית מהסכום עליו תבעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות ההסכם בין רפאלי לעורך דינה דאז, על פיו הוא יהיה האחראי המלא על איסוף הכספים, קיבלה לבסוף ברבור סכום של 17,056, וזאת, על פי טענתה, כי עורך הדין לא ביצע את עבודתו כמצוין ולא סיים את פעולות הגבייה כפי שסוכם. מה שאומר, שעורך הדין, שלקח מקדמה ממשפחת רפאלי - חייב לה סכום של 116,589, זאת לאחר שייקח לעצמו את שכר הטרחה בסכום של 3,411, שהם בעצם מהווים 20 אחוז מהסכום שהצליח עורך הדין לגבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים את זה? בר בקמפיין של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך
"התובעת פנתה לעורך דין מילר מספר פעמים בדרישה להחזיר לה את הכספים המוחזקים בידיו שלא כדין, לרבות באמצעות הח"מ, אך עו"ד מילר סירב (פשוט כך) לעשות כן

אממה, על פי כתב התביעה, טוענת הגברת רפאלי כי עורך הדין מסרב להחזיר לה את הכסף שניתן לו, זאת למרות שהוא התחיייב להחזירו. רפאלי עוד טוענת שכל הפניות שנעשו למשרדו בתקווה שיחזיר את הכסף - לא נענו. אי לכך, מבקשת כעת הטופמודל לתבוע את עורך הדין על הסכום שנלקח ממנה בתוספת ריבית והצמדה, כך שעורך הדין מילר חייב לה כעת סכום של 151,811.94, זאת להוציא את כל ענייני שכר טרחת עורך הדין החדש ששכרה רפאלי.

וואלה! סלבס תבעה פעם את אמא שלה. צודקת, ראיתם איך היא נראית? היא, לא אמא שלה.

מה דעתכם על התביעה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully