וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר מגלה: "עברתי התקף חרדה אחרי הניתוח"

שירות וואלה! סלבס

2.6.2015 / 13:23

עולם הבידור געש בשעות שאחרי החשיפה הראשונה של ברוס ג'נר בתור קייטלין, שגילתה שצולמה בתחתונים כדי "לזעזע ולגרום לאנשים לדבר". אחרי הציוץ של הנשיא אובמה, קים קרדשיאן גילתה איך אחיה הקטן הגיב לתמונה. וואלה! סלבס באזז

צילום: Splashnews

אם לבחון את עולם הבידור ב-24 השעות האחרונות, נדמה שמשפחת קרדשיאן היא הדבר היחיד שמעסיק את הגלובוס. זה התחיל בגילוי על הריונה השני של קים קרדשיאן (מי?), שתוך פחות מיממה נשכח לטובת כותרות, תמונות וידיעות על אביה החורג, ברוס ג'נר - שנחשף אמש (ב') לראשונה בתור האישה שהוא - קייטלין ג'נר.

רגע אחרי שהעולם בחן את התמונות שצולמו למגזין "ואניטי פייר", על ידי הצלמת המוערכת אנני ליבוביץ', כעת נחשפים עוד פרטים על התהליך המסובך שג'נר עוברת בחודשים האחרונים. קייטלין, שהתראיינה למגזין האמריקני, הסבירה שהניתוח לשינוי המין הוא "הסיבה האחרונה לעבור את התהליך". לדבריה של החברה הישנה-חדשה במשפחת הריאליטי טראש, "אם יש 10 סיבות לעבור את השינוי, ניתוח לשינוי מין תהיה הסיבה האחרונה", והבהירה שאיברי המין שאיתם נולדה עדיין שם ולפי שעה עדיין לא נקבע מועד לניתוח שישנה זאת.


עוד סיפורי סלבס:
בשמלה שקופה: קים קרדשיאן חושפת בטן הריונית
המשפחה האתיופית של חנה לסלאו
גל מקל וגפן ברקאי יוצאים לשופינג

קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
חשיפה מלאה. קייטלין ג'נר בצילומים למגזין/צילום מסך, ואניטי פייר
קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
היא ליידי! ג'נר/צילום מסך, ואניטי פייר

עם זאת, כפי שחשפה על המסך של תכנית הריאליטי המשפחתית של הקרדשיאנז, קייטלין עברה בתחילת האביב ניתוח שהעניק לפנים שלה מראה נשי ועדין יותר. לדבריה, הליך שהיה אמור להימשך כחמש שעות, הפך לניתוח בן 10 שעות (!), שבסופו היא עברה התקף חרדה שבמהלכו כמעט שהתחרטה על המעשה.

"שאלתי את עצמי 'מה עשיתי?', 'למה הייתי צריכה את זה?', אבל קיבלתי סיוע ותמיכה שגרמו לי להבין שהכאב הפיזי והמתח שנגרם מהניתוחים יכול להוביל לתגובות כאלה", סיפרה, "פקפוק ותהיות דומות אחרי התהליך הם אנושיים וזמניים". לדבריה, צילום השער שמציג אותה במחוך נבחר על מנת "לזעזע" אנשים ולחשוף כיצד היא נראית כיום באופן "מיני" אך לא מעודן כלל - מה שיגרום להם לדבר על הנושא.

נחשף כאישה

ברוס ג'נר: "קראו לי מעכשיו קייטלין"

לכתבה המלאה
קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
בהלבשה תחתונה כדי לזעזע. צילום השער של ואניטי פייר/צילום מסך, ואניטי פייר
קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
עדיין לא סיימה את התהליך. קייטלין ג'נר/צילום מסך, ואניטי פייר

"רוב קרדשיאן שאל למה שיהיה לו אכפת מהאישה הזו"

במקביל, התגובות ברחבי העולם מחבקות את ג'נר על החשיפה האישית הגדולה ושירות ההסברה החשוב שהיא עושה לקהילת הטרנסג'נדרים. מאוחר יותר, מלכת הריאליטי טראש גילתה בראיון על השטיח האדום של טקס פרסי האופנה בניו יורק, כי כאשר שלחה את הצילום לאחיה רוב קרדשיאן, ענה לה בתגובה "קים למה את שולחת לי את זה? מי האישה הזו ולמה שיהיה לי אכפת?", זאת מכיוון שלא ידע שקייטלין מצטלמת לשער, "כשהסברתי לו שזו היא, ענה 'אלוהים, היא כל כך יפה', ואז התקשר אליה לספר לה שראה את התמונה", חשפה.

ציוצים על קייטלין ג'נר. טוויטר, צילום מסך
הופרדו בלידתן? כנראה שלא. השוואות בין ג'נר לכוכבות אחרות/צילום מסך, טוויטר

אובמה לג'נר: "דרוש אומץ גדול לשתף"

בין המגיבים השונים ברשת, ששיבחו את ג'נר על האומץ הגדול שכרוך בחשיפה, היו גם ליידי גאגא, הסופרמודל טיירה בנקס והקומיקאית אלן דג'נרס. אבל האדם המפתיע ביותר שצייץ את הדברים של קייטלין ג'נר בטוויטר - היה נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. "דרוש אומץ גדול בכדי לחלוק את סיפורך", כתב אובמה ושיתף מחדש את הציוץ הראשון של אישיות הריאליטי.


בלילות, וואלה! סלבס חולמת שקוראים לה קייטלין.


רכלו על קייטלין ג'נר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully