וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס ג'נר: "כן, אני אישה. קים קיבלה את זה הכי טוב"

שירות וואלה! סלבס

25.4.2015 / 17:00

בראיון היסטורי לטלוויזיה האמריקנית, כוכב הריאליטי "משפחת קרדשיאן" והספורטאי האולימפי לשעבר ברוס ג'נר, הודה שהוא למעשה אישה שנולדה בגוף של גבר. "קים תפסה אותי לובש שמלה", גילה בהתרגשות. וואלה! סלבס טרנספרנט

צילום: Splashnews

ברוס ג'נר שם סוף לשמועות: בראיון פריים טיים בטלוויזיה האמריקנית, הודיע כוכב הריאליטי טראש שהוא אמנם נולד כגבר, אך חש, חושב ומתנהג כאישה לכל דבר ועניין. זאת, אחרי שלוש שנים שבהן אביהן החורג המפורסם של בנות משפחת קרדשיאן, שהוא ספורטאי אולימפי לשעבר - התחמק מדיווחים על תהליך לשינוי מיין שהוא עובר, מאז גירושיו מאשתו קריס ג'נר.

"אני אדם. זה מי שאני, לא תקוע בגוף של אף אחד אחר, המוח שלי הוא הרבה יותר נשי מאשר גברי. זה מי שאני כיצור אנושי", סיפר ג'נר בן ה-65, בראיון לדיאן סוייר בתכנית 20/20, שנצפה על ידי מילוני בני אדם בארצות הברית ובעולם. כאשר נשאל אם הוא אישה, השיב ג'נר בפשטות "כן, לכל דבר ועניין אני אישה. ברוס הוא שקר, הנשמה שלי היא לא שקר. אני לא יכול לעשות זאת יותר", זאת למרות שלפי שעה הוא עדיין מעדיף שייפנו אליו בלשון זכר.


עוד מהקרדשיאנז:
תיעוד ראשון: ברוס ג'נר בבגדי אישה
מתיחת פנים: כך השתנה ברוס ג'נר. צפו
קים קרדשיאן חושפת: "אני תומכת בתהליך של ברוס ג'נר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוודה על מה שכולם כבר יודעים. ברוס ג'נר בראיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון שבו על פי הדיווחים צפה יחד עם בני משפחתו - סיפר כי כבר שהיה בגיל 7, החל ללבוש את השמלות של אמו ואחיותיו. למרות שבשנים האחרונות הוא עובר הליכים קוסמטיים ופלסטיים שמשווים לו מראה של אישה, בהם שיוף הגרוגרת ועיבוי שפתיים, ג'נר טוען כי אינו נמשך לגברים. "ככל הידוע לי, אני הטרוסקסואל. מעולם לא שכבתי עם גבר, תמיד הייתי נשוי לאישה וגידלתי ילדים. זה מבלבל גם אותי".

במהלך התכנית, חשף ג'נר שמלות שהוא נוהג ללבוש בביתו וטען כי הוא נוטל הורמונים נשיים בקביעות, הפסיק למשך תקופה בשל פחדים וחזר להשתמש בהם אחרי שחש כי הוא חי בשקר - אך הליך שינוי המין המלא שלו עוד רחוק. "כל חיי התכוננתי לזה, אני מתרגש ומקווה שאוכל להביא לשינוי בעולם", אמר בדמעות, "זו תהיה שנה של טלטלה רגשית אבל אעבור את זה".

לדבריו של ברוס, אשתו השלישית והאם שמנהלת את בני משפחת קרדשיאן, קריס ג'נר, ידעה על כך שהוא נוהג ללבוש בגדי נשים עוד בתקופת הנישואים הארוכה שלהם - אך העדיפה להתעלם מהנושא בתקופה שבה עוד היו נשואים. "לקריס ולי היו שנים נפלאות יחד, גידלנו ילדים מוצלחים. אני חושב שהיו לנו חיי מין מהנים מאוד... אין לי תלנות כלפיה, אם היא היתה מסתדרת עם השינוי, מבינה, עוד היינו יחד", אמר.

שלב אחרי שלב

מתיחת פנים: איך השתנה ברוס ג'נר?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושף את בגדי הנשים שלו. ברוס ג'נר עם דיאן סוייר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוגש. ג'נר מוחה דמעה במהלך הראיון./מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבדה של קריס, גם שתי נשותיו הראשונות, קריסטי סקוט ולינדה תומפסון, שלדבריו היו הראשונות לדעת כי הוא לובש בגדי נשים ובהמשך כי מדובר במשהו מורכב יותר, פרסמו הצהרות תמיכה בבעלן לשעבר. "אלוהים החליט לתת לי כמה תכונות טובות, אך גם קשיים שאיתם אתמודד בחיים", הסביר ברוס איך בישר על כך שהוא אישה לעשרת (!) ילדיו, "כך שהוא העניק לי נפש של אישה".

ארבעת ילדיו הבוגרים של ג'נר, מנשותיו הקודמות - ברט, ברנדון, קייסי וברודי - הופיעו במהלך הראיון והביעו תמיכה בתהליך של אביהם. בין השאר, סיפרו שחשו הקלה גדולה, כשאמר להם שעדיין יוכלו לקרוא לו "אבא". גם בנותיהם המשותפות של ברוס וקריס, קנדל וקיילי ג'נר, פרסמו תגובה מסודרת אחרי הראיון. "אנו אוהבות את אבינו, יש לו לב גדול ואנו רוצות שיהיה מאושר. אם הוא שמח, כך גם אנחנו", אמרו. באופן לא רשמי, קיילי בת ה-17 צייצה בחשבון הטוויטר שלה עד כמה היה לה קשה עם התהליך באופן מובן, "אגיד מה שיש לי לומר בזמן שלי, אבל העיסוק לא צריך להיות בי. אני גאה בך אבא, הגיבור היפה שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאה בו. ברוס ג'נר בתמונה שצייצה בתו קיילי ג'נר אחרי שידור הראיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ילדיו החורגים של ג'נר, קורטני, קלואי, רוב וקים קרדשיאן, הביעו את תמיכתם במהלך ואחרי שידור הראיון החושפני. "אני לא יכולה להיות בת גאה יותר. באומץ מוחלט, בואו נשנה את העולם. לכבוד הוא לי לעמוד לצדו של ברוס ולתמוך בו", צייצה קורטני קרדשיאן. רוב, שגדל עם ג'נר כאביו במהלך חייו, כתב "תמיד היית מודל לחיקוי עבורי, כעת יותר מתמיד, אני נושא עיניי אליך אוהב אותך".

באופן מעורר גאווה, מי שסייע לקים קרדשיאן אחרי שג'נר התוודה כי הוא למעשה אישה, היה דווקא בעלה הראפר קניה ווסט. לדבריו של ג'נר, ווסט אמר לבתו החורגת שהתקשתה עם הגילוי כי הוא "יכול להיות נשוי לאישה היפה בעולם, כמו שבאמת קרה. יכולה להיות לי הבת היפהפייה בעולם, יש לי את זה. אבל אני כלום, אם אני לא יכול להיות מי שאני באמת. אם לא אוכל להיות נאמן לעצמי, שום דבר לא משנה". לדבריו של ברוס, קים, שבעבר "תפסה" אותו לובש שמלה נשית ושאלה אותו על כך - היתה בת המשפחה שקיבלה את הבשורה בפתיחות הכי מהר, בעוד שקלואי היתה הנסערת ביותר, כיוון ש"היא חוותה אובדן כבד בחייה".

מלכת הריאליטי טראש עצמה, פרסמה ברשתות החברתיות שתי תמונות שלה עם ג'נר אחרי שידור התכנית החושפנית. "אהבה היא האומץ לחיות את החיים כפי שאתה באמת, בגרסה הטובה ביותר שלך. ברוס הוא אהבה, אוהבת אותך", כתבה והוסיפה, "הכנות שלך פתחה דלתות עבור אחרים, באומץ לחיות חיים אותנטיים", זאת לצד התגית "בת גאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאה בו. ברוס ג'נר עם קים קרדשיאן בתמונה שפרסמה אחרי הראיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כמו כל רגע אחר בחיי משפחת קרדשיאן - רגע החשיפה האמיץ של ג'נר לא יכול היה לעבור ללא דרמה - שסיפקה אשתו לשעבר, קריס. אחרי שהבלוגר האמריקני פרז הילטון פרסם טענה לפיה היא סירבה בתקיפות להתייחס לראיון בשונה מנשותיו הקודמות של של ברוס, צייצה לו בטוויטר בתגובה "לך לעזאזל". עוד הוסיפה, "איש לא ביקש ממני תגובה. אני יושבת לצדו של ברוס וצופה בראיון אז בוא נעמיד דברים על דיוקם". אחר כך, הוסיפה בת ה-59 בהצהרה רשמית כי "לא רק שיכולתי לקרוא לו בעלי במשך 25 שנים ואבי ילדי, אלא שאני יכולה לכנות אותו כעת הגיבור שלי". יפה לה.


וואלה! סלבס היתה שמחה להיות אישה בגוף גברי.


רכלו על ברוס ג'נר בפייסבוק

ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
ידעה שהוא לובש שמלות. קריס וברוס ג'נר בתקופת נישואיהם/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמיץ. ג'נר כספורטאי אולימפי בתמונה שפרסמה קלואי קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך
ברוס ג'נר. ספלאש
ברוס ג'נר, לפני כמה חודשים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully