וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מזיעה וכובשת את דרום אמריקה

29.3.2015 / 0:08

שעון הקיץ כבר כאן ובזמן שאתם עסוקים בלהוריד את הקילוגרמים המיותרים, בר רפאלי כובשת את דרום אמריקה בשער מגזין אופנה מזיע, ספורטיבי וסקסי במיוחד! איך קשור האקס ליאו ואיפה אלוהים בכל הסיפור הזה? וואלה! סלבס אוכלת את הלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרירי הפלדה של גברת בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעון הקיץ כבר כאן, השמש שוקעת מאוחר ובאוויר יש ריח של אביב, רגע לפני שעונת הרחצה מתחילה וכל עם ישראל ירוץ לחופי הרחצה אל תשכחו דבר אחד: להוריד את כל הקילוגרמים שהעלתם בחורף האחרון. מי שלא העלתה גרם אבל מעלה את רף רגשות האשם היא הדוגמנית בר רפאלי שכובשת שער נוסף ועל הדרך משוויצה בשרירי הבטן שלה. רדו ותנו לה 20!


רפאלי מעטרת את שער מגזין האופנה הנחשב "מארי קלייר" של חודש אפריל הקרוב שיופץ במקסיקו ומדינות אמריקה הלטינית, תמונת השער הסקסית מציגה את גברת רפאלי(בקרוב גברת עזרא אם שכחתם) בבגד ים שלם ומעליה מקטורן כאשר הראיון הבלעדי למגזין מקודם תחת הכותרת "לא מאמינה באלוהים" (או "אין לה אלוהים" בתרגום חופשי הספרדית היחידה שוואלה! סלבס יודעת זה המבורגר ספרדי כפול)

רוצים עוד חדשות חמות?
הרשימה: מי פיצחה את הסוד של עוז זהבי?
בתוך הביקיני של קרן פלס
הלו, יהודה? שלומית מלכה ישנה בעירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואי נשחק מסירות!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונות שדלפו עד עכשיו מהסשן הלוהט אפשר לראות את רפאלי מפגינה יכולות ספורטיביות מרשימות בחדר הכושר תוך כדי משחק כדורסל, הרמת משקולות וכדור הנפה תוך כדי שהיא מצולמת בבגדי ספורט צמודים שחושפים מחשוף עמוק וריבועים בבטן מעוררי קנאה. וואלה! סלבס ממליצה לצלמי הפפארצי לשמור מרחק מהגברת לזמן הקרוב


מי שאחראים על הסשן האופנתי הם הצמד הקריאטיבי האנטר וגטי שעומדים מאחורי הפקות אופנה ואומנות רבות, בין היתר עברו בעדשה שלהם מוזיקאים כמו ברונו מארס ופארל ווילאמס, השחקנית דיאן קרוגר, השחקן ג'ימי דורנן כוכב "חמישים גוונים של אפור" וגם אקסית נוספת של ליאונרדו דיקפריו, הדוגמנית טוני גארן.


וואלה! סלבס הציצה בתמונות ונכנסה לדיאטה של מי ברז, קוביות קרח, נייר A4 ורגשות אשם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער המגזין של ברבור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואלה! סלבס חוזרת לשחק כדורסל ממחר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully