וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה וגיא וזארץ חוזרים למצרים העתיקה

וואלה! סלבס

31.12.2014 / 0:37

עוד לא הספקתם להרגע מהצגות חנוכה - ואפשר להכריז על הפרויקט הבא לחג פסח. בימים אלה עומלים על הסיפור של משה רבנו שיעלה על הבמה בהפקה עדכנית עם בוהדנה וזוארץ. וואלה! סלבס עבדה נרצעת

מירי בוהדנה על סט רויאלטי. שוקה כהן
תתנהגו אליי כמו המלכה שאני. מירי בוהדנה/שוקה כהן

חג החנוכה עדיין לא נגמר רשמית וכמה מההצגות עדיין על הבמה, אבל המפיקים ההממולחים חושבים כבר על הפרויקטים הבאים שיכבשו את לבם של הילדים וכיסם של ההורים ויגרמו לכולם לרוץ לאולמות התיאטרון. אחת ההפקות המדוברות של חג הפסח - עומדת להביא לבמה אחת כוכבי ענק, סיפור תנ"כי, ארץ רחוקה ומירי בוהדנה אחת.

כן, מי שהתגעגע לזיו פניה ושל הדוגמנית היפהפייה יכול להתחיל לספור את הימים עד חג המצות הבא עלינו לטובה. בעוד מספר חודשים, יעלו על במה אחת כמה מכוכבי הילדים והמבוגרים הגדולים במדינה, שיספרו את סיפורו של "נסיך מצרים". בוהדנה תכנס לסנדליה של בת פרעה בהפקה החדשה. הכי מכת מצרים שוואלה! סלבס הייתה מוכנה לקבל.


רוצים עוד חדשות חמות?
מבזק מיוחד: יונית לוי תעלה על דוכן העדים
שירי דיכאון? דנה פרידר מגיבה על הפרידה מפיניש
אנקונדה: מארק וולברג חושף ישבן לוהט בחוף

מירי בוהדנה. רונן אקרמן, מערכת וואלה! NEWS
המכה ה-11. מירי בוהדנה לוהטת/מערכת וואלה! NEWS, רונן אקרמן

בפעם האחרונה שבוהדנה עמדה על במות החג זה קרה בחנוכה אשתקד, אז שיחקה בתפקיד הנסיכה הרעה במחזמר "פנטזיה". הפעם בוהדנה תגלם את הדמות הטובה של בת פרעה, כאשר מי שישחק לצידה את דמותו של משה רבנו הוא לא אחר מאשר גיא זוארץ שלקח על עצמו את התפקיד האייקוני של סיפורי התנ"ך.

ההצגה תביא לבמה את הסיפור הקדום, בהפקה קצבית ומלאת הומור שתגולל את סיפורו של משה רבנו מהיום בו אחותו מרים הצילה אותו מהגזרות של פרעה - והשיטה אותו בתיבה על פני היאור ועד שלקח את תפקיד מנהיג בני ישראל והוציאו את עמו מעבדות לחירות. מרגש? לגמרי!

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גיא זו-ארץ. נמרוד סונדרס
איזה נסיך! גיא זוארץ/נמרוד סונדרס

אפשר כבר לנחש ששנת 2015 עומדת להיות אחת השנים המרגשות בחיו של זוארץ, אחרי שלוהק לעונה השלישית של הריאלטי "גולסטאר" ואף יחזור לנעלי מנחה "הישרדות" - הוא יגיע לאירוע החשוב מכל, הפיכתו לאב בפעם השלישית מאשתו, יעל בר זוהר, שנמצאת בימים אלו בשליש השני של הריונה עם בת ראשונה.

מי שינהל אומנותית את ההפקה לפסח - הוא לא אחר מאשר הבמאי, משה קפטן. על הפקת המחזמר עומל דורון מור, בעלה של כוכבת הילדים רינת גבאי, שתלחין את שירי ההצגה ואף תככב בדמותה של מרים - אחותו של משה רבנו.


וואלה! סלבס עומדת לככב בגירסה הבימתית של הסיפור הקודם על רחב הזונה. תנחשו את מי היא תגלם.


רכלו על מחזמר הפסח של מירי בוהדנה בפייסבוק

מירי בוהדנה. אביב חופי
חכו להפקה שאני מכינה לכם לחג השבועות. בוהדנה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully