וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: כך נראתה החתונה של ג'ורג' קלוני

שירות וואלה! סלבס

30.9.2014 / 11:01

ימים ספורים אחרי החתונה של הרווק הכי מבוקש בהוליווד - קלוני ורעייתו הטרייה אמל אלמודין, מאפשרים הצצה לאירוע הפרטי שלהם. כך נראתה האישה שתפסה את הצ'ארמר. וואלה! סלבס תחרה

ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. ספלאש
"רגע, אני באמת נשוי לה?". ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין בוונציה/ספלאש

מיטב המוחות הנשיים מנסות לפצח את סוד הקסם של אמל אלמודין, האישה שלא רק כבשה את לבו של מי שנחשב ל"רווק ההוליוודי הנצחי", ג'ורג' קלוני, אלא הצליחה לחלץ ממנו התחייבות ולהחליף איתו טבעות - בטקס החתונה הפרטי שלהם, שנערך בסוף השבוע האחרון.

כעת, ימים ספורים אחרי האירוע המרגש שגרם לשחקן לשנות את הסטטוס ל"נשוי", נחשפות גם תמונות רשמיות מהטקס המרטיט שנערך באיטליה.


עוד סיפורים נוצצים:
על קו המים: עברי לידר בבגד ים צמוד
על מי בר רפאלי בזבזה עשרות אלפי שקלים?
בר רפאלי ואנה וינטור נפגשות על השטיח האדום

ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. מגזין פיפל, סריקה
רגע של אהבה. קלוני ואלמודין כבעל ואישה/סריקה, מגזין פיפל
ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. מגזין פיפל, סריקה
וגם בגרסה מעונבת יותר!/סריקה, מגזין פיפל

בתמונות הרשמיות, שנמכרו למגזין האמריקני "פיפל" וכן לצהובון הבריטי "הלו", נראית עורכת הדין, בת ה-36, לראשונה בשמלת הכלה מלאת התחרה שלה - בעיצוב בית האופנה אוסקר דה לה רנטה. קלוני, בטוקסידו מחייב של ארמאני, קיבל בכניסה את כל מאה המוזמנים שלו (לא פחות ולא יותר!), שהגיעו למלון יוקרה מבודד בעיר התעלות ונציה, שנערך במבנה ששימש בעבר כארמון.

"נפגשנו באיטליה, יש לנו גם בית שם", סיפר קלוני בן ה-53, שמתחזק אחוזה פרטית על שפת אגם איטלקי, "ידענו מיד שכאן נרצה להתחתן". האורחים הנוצצים שהגיעו לאירוע, בהם השחקן מאט דיימון, דוגמנית העבר סינדי קרופורד וסולן להקת U2 בונו, תיארו איך החתן והכלה "הקרינו אהבה ואושר לאורך כל הערב".

כבר לא רווק

ג'ורג' קלוני התחתן עם בחירת לבו

לכתבה המלאה
ג'ורג' קלוני, אמל אלמודין. ספלאש
זהו זה, ליידיז. קלוני ואלמודין אתמול באיטליה/ספלאש

אתמול (ב'), השניים ערכו בוונציה טקס נישואים שני ללא אורחים או בני משפחה - אזרחי לחלוטין. שם, ראש העיר רומא לשעבר וולטר ולטרוני השביע את קלוני ואלמודין אמונים, בבניין המועצה של העיר האיטלקית. היא לבשה חליפת מכנסיים בצבע קרם, הוא נראה מחויט פחות בחליפה אפורה. זהו, ליידיז, הגבר הזה כבר תפוס.


קלוני תפוס? וואלה! סלבס תנסה את מזלה עם מל גיבסון! יאמי.


רכלו על השמלה של אמל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully