וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי כהן על תורג'י: "אני לא אדבר איתו לעולם"

טל דרורי | צילום: אבי כהן

15.7.2013 / 15:23

צמד השחקנים הגיע אתמול לפרמיירת העונה השנייה של "נויורק" - והתבדחו על ה"ברוגז" המדובר שלהם. זאת רק אחרי שהתוודו על הפשעים שעשו כילדים. וואלה! סלבס שולם אף פעם

עריכה: רן צימט

מה לא נכתב או נאמר על היחסים של איתי תורג'מן ואושרי כהן? שהם כמו בעל ואישה, שהם לא ממש מדברים וכמובן, שהסתכסכו בגלל אנה ארונוב. השניים, כך נראה, נהנים מהפרסומים ואפילו מצליחים להתבדח על כך.

אמש (א') נערכה הפרמיירה של העונה השנייה של הדרמה הטלוויזיונית "נויורק", בה מככבים השניים, מה שעורר מיד את השאלה על טיב היחסים ביניהם. "אני לא מדבר איתו, אני לא אדבר איתו לעולם ותגיד לו את זה", הסביר כהן בצחוק. גם תורג'י לא נשאר אדיש ואמר למצלמה - "אני לא מאמין שהוא מוסר לי את זה דרככם. זה נורא להודיע לחבר משהו כל כך דרמטי ועמוק מול מצלמות".

פרימיירה "נויורק". אבי כהן
לא, לא, לעולם לא. אושרי כהן/אבי כהן

הסדרה המדוברת, למי שלא מכיר, עוסקת במשפחות פשע, מה שגרם לוואלה! סלבס לפתוח את תיבת הפנדורה ולשאול את השחקנים על הפשעים שלהם בעבר.

"הייתי גונב ממתקים מהמכולת", נזכר תורג'י. "אני רוצה לחשוב שהייתי חננה מגניבה, אבל יכול להיות שהתפלק לי איזה גומי גם", הודתה מירב פלדמן. גם אסי לוי לא היתה תמימה והרימה לא פעם קרמבו או שניים. מי עוד? נלי תגר, שאמנם נראית ילדה טובה, אך בילדותה היתה גונבת סוכריות זכוכית בזמן שדיברה עם המוכר.


וואלה! סלבס עד היום קמה בחמש בבוקר רק כדי לפלח שוקו ולחמניה. מחירי החלב והלחם עלו. זכותה.


לח: אורנה בנאי והחברה מתמזמזות

רוטטת: מה קרה לבטן של ג’ניפר לופז?

רכלו על הריב של אושרי ותורג'י בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully