וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה קבישר רוצה את אייל גולן VS אביבית בר זוהר בקארה שחור

וואלה! סלבס

10.5.2013 / 0:42

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: מדונה מקרצפת את האמבטיה, דודו אהרון חושף את אמו. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איך הקארה השחור?" אביבית בר זוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהיא מסרבת בעיקשות להיפטר מריסיה המדגדגים, קשה מאד להבין כיצד אביבית הצליחה לגעת בפריזורה החומה והקבועה שלה. אבל, כנראה שרפורמה יכולה לקרות בכל מקום, בכל זמן. לא? יאיר? לפיד? עכשיו, חנה תכרסם עצם בטעם שוקולד ותחשוב על כך בפעם השניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אמא שלי שתהיה בריאה, נדלקה על המשקפיים החדשות שלי, ואמרה לי תגיד רם .. ואז אמרתי.. והיא אמרה מוחרם!", דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאמא בריטני קנתה לחנה את משקפי הפראדה לגורים, הם הסעירו אותה יותר מהפילה שקיבלה ביום הראשון שלה במשפחת ספירס. למעשה, זו הסיבה האמיתית לכך שהסתובבה במשך שבועות עם זנב שבור, היא לא הצליחה לעצור אותו מלכשכש. לכן, היא מאד אמפתית כלפיי דודו, שמשקפיו נחטפו על ידי אמא אהרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה רעה. ריהאנה והליפסטיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריהאנה האומללה, עכשיו כשאת צעירה ומתוחה, יש בך צורך עז להשתולל בלי רסן. אבל זכרי מה קרה לאמא ספירס. היום, היא כבר מפתחת אישיות בוגרת וכו', אבל אז - היא הקריחה מדיכאון ושקעה באבקות לבנות. עכשיו, רירי בוחרת לנשק ליפסטיק-י ענק. הכי בדרך הפרועה. פויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצחצחת לפני הנשף". מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהיא כבר מזמן לא ה-BFF של אמא, וגם לא המאהבת שלה - אי אפשר להתכחש לעובדה שמדובר בדיוות על. להלן וידוי: לאחר שחנה נתקלה בתמונה הזו, היא חלמה על מדונה - נושאת אותה בזרועותיה, במקום אמא ספירס. הו, הבושה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבעל נהנה מקסימום בדפש מוד ואני רק רוצה להיכנס לאוטו ולשים אייל גולן", מרינה קבישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקות סינת' פופ אנגליות גורמות לחנה להירדם, לכן היא לגמרי מבסוטית מהצורך של מרינה קבישר להתעופף לאיזו קיסריה אקראית ולהקשיב בלופ ל"ערב טוב לך". אה, לא. זה של זמר מזרחי אחר. אז, כן - "בלבלי אותו". גם לא? וואף. מה בנוגע ל"שמע ישראל"? טוב, יו גוט דה פוינט. אייל גולן.


מיכאל מושונוב דוס VS הראל סקעת מתחכך בעירומים

ציון ויאנה ברגע אינטימי VS טום קשתי נלחם בג'וק

אופיר בן שטרית צמודה לדילן VS אסי עזר צמוד לחבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully