וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי שוקחה: "אני מתכנן דואטים עם מפורסמים"

19.2.2013 / 10:18

רגע לפני שהוא הופך לכוכב לוהט, הילד הכי מתוק מ"בית ספר למוסיקה" מתפנה לדבר על התחביבים, על התכנית וכמובן על גלי ההערצה. אבל למה בחנות רהיטים? וואלה! סלבס גרופית

צילום:דייב שחר עריכה: רן צימט

גילוי נאות: וואלה! סלבס מעריצה, מטורפת, שרופה וכן, גם רוצה להביא ילדים לעולם שנראים ונשמעים כמו אדי שוקחה, הילד הכי מתוק מ"בית ספר למוזיקה".

רגע לפני שהוא הופך לדבר הכי חם בתעשייה ומסנן את כולם כאילו היה מינימום ביונסה, מתפנה שוחקה לשיחה קצרה - והכל במתחם העיצוב קסטיאל. למה? כי מלבד רקדן וזמר מוכשר, הילד המתוק הזה גם אוהב לעצב חדרים, כפי שעשה בחדר הפרטי שלו. "אני אוהב את זה כי אני אוהב סדר ועיצוב פנים זה סוג של סדר אני תמיד מעצב דברים בחדר", הוא מגלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המון מעריצות. אדי שוקחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה שתהיתם, הזאטוט כבר התרגל לגלי ההערצה שמציפים אותו לאחרונה, "אני חושב שיש לי הכי הרבה מעריצים בתוכנית, בדרך כלל לילדים בקבוצה יש 300 עד 800 ואצלי יש 4,766", הוא מתלהב, "כשבאנו במונית היה פקק, אישה אחת הסתכלה עליי והתחילה לדחוף אנשים - ולהגיד להם שזה אני".

ואיך המורות בבית הספר ה"רגיל" שלו מקבלות את זה? "יש מורות שלא סבלו אותי, אני גם לא סבלתי אותן, ועכשיו שאני ככה הן מתלהבות", מגלה שוקחה. אגב, זה לא ממש משנה אם הוא יזכה בתכנית או לא, כי לכוכב העולה הזה יש כבר תכניות להקליט דואטים עם זמרים ולהוציא סינגלים - אבל הכל בגדר סוד כרגע.


וואלה! סלבס גם היא מולטי-טאלנט. היא יודעת להקפיץ נודלס, לטגן חביתיות, לשתות טרופית ולאכול את הכל בתוך דקה וחצי.


"בית ספר למוסיקה", ראשון ושלישי ב- 21:00 בקשת - ערוץ 2.

סכסוך חדש? קרן פלס נגד אביב גפן

מה ההפתעה שקיבלה ג’קי מ”מאסטר שף”?

רכלו על אדי ושאר תלמידי בית ספר למוסיקה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully